
Nekoliko meseci nakon novog električnog Minija (J01), stiže i novi Mini Cooper (F66) sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem.
Kao što se i očekivalo, ove dve varijante su vizuelno izuzetno slične i teško se mogu razlikovati jedna od druge bez direktnog poređenja.

Na prvim fotografijama je novi Mini Cooper S u Ocean Wave Green boji i na felnama od 18 inča u dizajnu Slide Spoke 2-Tone.

Na prednjoj strani, F66 ima osmougaonu masku u kojoj se nalazi najmanji serijski radarski senzor BMW grupe do sada. U kombinaciji sa 12 ultrazvučnih senzora, Mini stiče mnogo bolji utisak o svom okruženju, od čega bi sistemi pomoći premijum malog automobila trebalo da imaju značajne koristi.

Unutrašnjost je takođe jasno bazirana na električnom blizancu, a okrugli OLED ekran prečnika 24 cm dominira kokpitom.

Zahvaljujući operativnom sistemu 9 baziranom na Androidu, koji je usko povezan sa BMW iDrive 9, možete birati između najsavremenijih funkcija kao što je prošireni prikaz sa 3D objektima kao podrškom za navigaciju.
U novom Cooperu C je trocilindrični benzinski motor sa 156 KS i 230 Nm obrtnog momenta. Iznad njega je postavljen novi Mini Cooper S sa turbo četvorocilindričnim motorom sa 204 KS i 300 Nm obrtnog momenta (od 0 do 100 ubrzava za 6,6 sekundi).

Pored ova dva benzinska motora, kupci F66 takođe imaju izbor između četiri linije opreme: Essential, Classic, Favoured i John Cooper Works, pri čemu svaka pruža malo drugačiji izgled, a dostupne su različite boje i felne u zavisnosti od opreme.
Mini Cooper C u Nemačkoj startuje sa osnovnom cenom od 28.900 evra, dok Cooper S sa četvorocilindričnim motorom košta 32.900 evra.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs