
Ford je doterao popularni krosover Puma, koji je za novu modelsku godinu dobio modernizovanu unutrašnjost i izmene spoljašneg stila.

Takođe, iz palete motora je uklonjen 1,5 litarski trocilindrični benzinac sa 200 KS za vrhunsku Pumu ST, koju sada isključivo pokreće slabija 1,0 litarska jedinica. Taj motor, lansiran kao opcija prošle godine i opremljen sa 48V blago hibridnom tehnologijom, dolazi uparen samo sa sedmostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, što znači da sada nema ni manuelne Pume ST.
Puma ST 1.0 dakle ima 170 KS i 248 Nm, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,4 sekunde.

Puma ostaje dostupna i u standardnoj formi sa 125 KS ili 155 KS sa blagim hibridnim motorom, ali samo početni model je i dalje dostupan sa šestostepenim manuelnim menjačem.

Obnovljena Puma se najočiglednije razlikuje od dosadašnje verzije zahvaljujući novom prednjem delu, sa novom značkom Forda u centru maske i restilizovanim LED svetlima.
I u unutrašnjosti ima promena, pre svega u vidu ekrana osetljivog na dodir od 12,0 inča koji pokreće najnoviji Sync 4 infotainment sistem kompanije.

Ispod ekrana se nalaze nova „mekana“ dugmad za kontrolu klime i grejana sedišta (deo poteza da se smanji broj fizičkih prekidača za „čistiji dizajn“) i novi prostor za telefon sa integrisanom podlogom za bežično punjenje. Tu je i nova digitalna instrument tabla od 12,8 inča sa poboljšanom grafikom.


Takođe, novost predstavlja i poboljšani paket funkcija pomoći vozaču koji uključuje pomoć na raskrsnici, pomoć pri kočenju unazad i sistem koja automatski usporava automobil kada se približava krivini ili raskrsnici.

Ford je danas potvrdio i ime buduće električne Pume (Puma Gen-E), uoči njenog predstavljanja kasnije ove godine.
To će biti novi rival Peugeotu e-2008 i Miniju Aceman, a trebalo bi da se proizvodi zajedno sa standardnom Pumom u Krajovi u Rumuniji.
Puma Gen-E će svoju platformu i pogonski sklop deliti sa novim Fordom E-Transit Courier. Očekuju se baterije od 55 kWh, domet od oko 370 km, kao i elektromotor sa 136 KS ili 184 KS.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs