
Horacio Pagani u saopštenju ističe da su ga u razvoju Huayre R Evo sa dužim repom inspirisale dve vrste trkačkih automobila.
Ideju za stvaranje nove iteracije automobila je dobio na IndyCar trci. Pored toga, Paganijeva nostalgija za trkačkim automobilima sa dugim repom iz njegove mladosti igrala je značajnu ulogu u njegovoj odluci da produži rep Huayre R.

Huayra R Evo zadržava 6,0 litarski V12 HWA motor, ali prolazi kroz niz poboljšanja, uključujući rekalibrisani ECU i bregaste osovine. Ove modifikacije rezultiraju snagom od 662 kW/900 KS i 770 Nm obrtnog momenta, što ga čini najmoćnijim Pagani modelom do sada. V12 sada može da se okreće do 9.200 obrtaja, šaljući svoju snagu na zadnje točkove preko šestostepenog sekvencijalnog menjača.

Automobil je 190 mm duži od Huayre R. Takođe, sada ima uklonjive panele u haubi, kako bi zvuk tog V12 motora mogao da nesmetano dopre do uši.
Sem toga, automobil je 21 posto aerodinamički efikasniji, a dugačak rep i druge modifikacije rezultiraju povećanjem potisne sile za 45 odsto.
Huayra R Evo ima težinu od 1.060 kg, a treba reći da je dizajn karoserije realizovan tako da automobil generiše najveći nivo potisne sile kada se ukloni krovna ploča.

Zahvaljujući najsavremenijoj tehnologiji od ugljeničnih vlakana prvobitno razvijenoj za model Utopia, Pagani tvrdi da je Huayra R Evo za 38 odsto čvršća od svog prethodnika, uprkos tome što se može pohvaliti manjom ukupnom težinom.
Pagani kaže da je takođe radio na elasto-kinematici Huayre R Evo da bi se osiguralo idealno prianjanje u svakom scenariju. Kaže da je takođe povećao površinu karbonsko-keramičkih prednjih kočionih diskova za 100 odsto.
Cena automobila nije saopštena (a ni koliko primeraka će biti napravljeno), ali Pagani kaže da će oni koji će kupiti učešće u klubu Arte in Pista imati priliku da se voze svojim automobilima na nekim od najboljih svetskih staza.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs