
Istog dana kada je 1980. godine Fiat predstavio svetu prvu Pandu, 29. februara, danas kompanija iz Torina pokreće novi pravac. Sa imenom Pandina, "počast ljubavi koju Italijani gaje prema Pandi", kako je objasnio izvršni direktor Fiata Olivije Fransoa na konferenciji za novinare, istorija aktuelnog modela će se nastaviti najmanje do 2027.

Pandina, koja će biti dostupna počev od leta na glavnim evropskim tržištima, nastaviće da se proizvodi u Pomiljano d'Arko fabrici u Italiji.

„Odlučili smo da povećamo proizvodnju za 20% kako bismo zadovoljili potražnju kupaca u Italiji i Evropi“, obećao je Fransoa.

Eksterijer Fiat Pandine je u stvari veoma sličan sadašnjoj Pandi Cross, sa izuzetkom natpisa Pandina na zadnjim vratima (sa istaknutim "ina" da bi se podvuklo novo ime) i nekih žutih detalja.

Već dostupnim bojama - Bianco Gelato, Nero Cinema, Rosso Passione i Blu Italia - Pandina dodaje novi Giallo Positano i nove dvobojne varijante sa kontrastnim crnim krovom.
Pandina sa sobom donosi neke tehnološke napretke, počevši od nove 7.0-inčne digitalne instrument table, doteranog volana i DAB radija koji kontroliše 7.0-inčni ekran osetljiv na dodir kompatibilan sa Android Auto i Apple CarPlay-om.

Proširen je i asortiman sistema pomoći u vožnji koji su standardno dostupni za novu Fiat Pandinu. Kao što zahtevaju novi evropski standardi, ažuriranje je dovelo do instaliranja sistema za automatsko kočenje u slučaju nužde, asistenta za zadržavanje trake, detekcije umora vozača i prepoznavanja saobraćajnih znakova. Novi zadnji parking senzori olakšavaju parkiranje, dok će novi tempomat poboljšati udobnost na putovanjima autoputem.
Konačno, za kompletiranje bezbednosne opreme postoji 6 vazdušnih jastuka.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs