
Porsche je obnovio i Cayenne GTS, koji dolazi u standardnom SUV ali i u Coupe izdanju.
Nemačka kompanija je za ovaj Cayenne predvidela poboljšani twin-turbo V8 motor, modifikovano oslanjanje, sportske elemente dizajna i dodatne standardne karakteristike.

Kako se navodi, Cayenne GTS (Gran Turismo Sport) spaja konfiguraciju usmerenu na vozača sa praktičnom svakodnevnom upotrebljivošću.

Ističe se pre svega unapređeni 4,0 litarski twin-turbo V8 agregat, koji sada ima 367 kW/500 KS i 660 Nm obrtnog momenta, što je 29 kV/40 KS i 40 Nm više u odnosu na odlazeći Cayenne GTS.

Motor je uparen sa osmostepenim Tiptronic S automatskim menjačem, koji usmerava snagu na sva četiri točka preko Porsche Traction Management (PTM) sistema.

Cayenne GTS od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,4 sekunde i može da dostigne maksimalnu brzinu od 275 km/h.

Standardno vazdušno vešanje ima specifičnu GTS postavku, koja je 10 mm niža u poređenju sa redovnim verzijama.
Porsche Dynamic Chassis Control je opcija, ali se Porsche Torque Vectoring Plus dobija standardno.
GTS takođe odlikuju redizajnirani elementi već viđeni u ostatku obnovljene Cayenne palete, uz usisnike na braniku specifične za GTS, prilagodnljivi zadnji spojler, zatamnjene svetlosne jedinice, GTS ambleme, tamno bronzanu završnu obradu na izduvnim cevima, crne akcente visokog sjaja i set 21-inčnih alu točkova RS Spyder Design, zajedno sa crvenim kočionim čeljustima.
Dostupna su i tri Lightweight Sport Package-a, koji smanjuju težinu do 25 kg, dodatno poboljšavajući performanse.

Porsche je za unutrašnjost predvideo Race Tex materijal, u kombinaciji sa kožom i crvenim šavovima, uz sportski volan sa grejanjem. Sem toga, tu su i GTS digitalna instrument tabla, novi infotainment displej i opcioni displej za putnike, kao i Bose audio sistem.
Porsche Cayenne GTS u Nemačkoj košta od 138.000 evra odnosno od 141.700 evra za Coupe verziju. Oba modela su već dostupna za naručivanje, a isporuke u Evropi počinju na leto.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs