
Očekivano, slične izmene kao i Toyota GR86 je za MY2025 dobio i blizanac u vidu Subarua BRZ.
Promene uključuju revidirano vešanje i unapređeno upravljanje, kao i novi Sport režim za BRZ sa ručnim menjačem.

Vrhunac unapređenja su optimizovana podešavanja amortizera i doterani električni servo upravljač, za koje se kaže da nude oštrije upravljanje uz poboljšanje udobnosti vožnje.

Izmene vešanja se primenjuju samo na Cup Car Basic, R i S pakete opreme, pošto top verzija STI Sport zadržava svoje STI amortizere.

Još jedno važno ažuriranje je dodavanje dugmeta Sport Mode na centralnoj konzoli, koje je rezervisano za BRZ varijante sa ručnim menjačem. Subaru navodi da ovo poboljšava odziv gasa i povećava jačinu sistema aktivne kontrole zvuka unutar kabine.

Što se ostalog tiče, nema promena u pogonskom sistemu. Tako 2,4 litarski bokser motor i dalje ima 173 kW/235 KS i 250 Nm obrtnog momenta.
Doterani Subaru BRZ je svoj javni debi imao na Fuji Speedwayu 14. jula, a cene u Japanu počinju od 3.322.000 jena (19.285 evra) i idu do 3.817.000 jena (22.115 evra) koliko košta STI Sport sa automatskim menjačem.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs