home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Cupra Terramar

Terramar je novi heroj nove ere, u neverovatno značajnoj godini za Cupru. Sportski SUV pomera Cupru u žarište najbrže rastućeg segmenta u Evropi.

Cupra Terramar

Ispunjavajući ono što je brend obećao pre dve godine, Terramar će nastaviti da pokreće uspeh kompanije i njen finansijski učinak. Cupra je jedan od najbrže rastućih automobilskih brendova u Evropi, sa oko 700.000 isporučenih automobila od 2018. dok širi svoj domet širom sveta.

Cupra Terramar

Sportske proporcije daju Terramaru impuls sa proporcijama koje mu pomažu da se istakne – Terramar je visok 1584 mm, širok 1863 mm, dugačak 4519 mm i sa međuosovinskim rastojanjem od 2681 mm. Zapremina prtljažnika je 602 litra.

Proporcije su pojačane točkovima dostupnim u opcijama od 18”, 19” i 20”.

Cupra Terramar

Kako se oko pomera ka zadnjem dizajnu, njegove široke proporcije daju SUV-u jaku prisutnost, sa integrisanim i osvetljenim logotipom Cupra smeštenim u sredini između zadnjih svetala zajedno sa osvetljenim imenom Terramar.

Cupra Terramar

Terramar će biti dostupan u devet spoljašnjih boja, uključujući dve mat opcije – Century Bronze Matt i Enceladus Grey Matt. Paletu kompletiraju Dark Void, Fjord Blue, Glacial White, Cosmos Blue, Timanfaya Grey, Midnight Black i Graphene Grey.

Cupra Terramar

Pre ulaska u Terramar, vozača i putnike dočekuje ceremonija dobrodošlice, sa dinamičnom svetlosnom ceremonijom u prednjem i zadnjem osvetljenju automobila, dok se logotip Cupra takođe projektuje na tlo, kao i natpis Cupra ispred automobila (tj. na zidu ili garažnim vratima).

Digitalizacija je u centru pažnje vozača. Novi i poboljšani HMI je takođe implementiran u 10,25-inčni digitalni kokpit iza volana, kao i u 12,9-inčni infotainment sistem. Iskustvo je pojačano Head-up ekranom koji pruža informacije direktno u vidokrugu vozača.

Cupra Terramar

Takođe, svrha se susreće sa tehnologijom uz korišćenje inovativnih održivih materijala, sa izborom koji kombinuju stil, sportski karakter, reciklirane i obnovljive materijale. Tri unutrašnja karaktera – Deep Ocean, Moon Light i High Canyon – poboljšavaju osećaj u kabini.

Terramar nudi niz opcija pogona koji vozaču daju izbor performansi koje odgovaraju njihovim zahtevima. Pet različitih pogonskih sklopova u tri različite tehnologije pružaju nekoliko opcija i daju Terramaru snažnu dinamiku vožnje. TSI (benzin), eTSI (blagi hibrid) i nova generacija plug-in hibridnih (eHybrid) proizvode od 150 KS do 272 KS. CUPRA Terramar je ekskluzivno opremljen DSG menjačem, bez obzira na opciju pogona.

eTSI (blagi hibrid)

Ulazak u Terramar liniju je blagi hibrid (eTSI) jedinica, koja ubrizgava efikasnost 48V blage hibridne tehnologije sa 1,5 litarskim benzinskim motorom od 150 KS (110 kW). Uparen isključivo u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem, to je kombinacija koja pruža visoku efikasnost. Sistem koristi starter-generator od 48V i litijum-jonsku bateriju od 48V.

TSI (benzin)

Dve dostupne 2,0 litarske TSI benzinske opcije. Prva, sa snagom od 204 KS (150 kW), povezana je sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom i pogonom na sve točkove (4Drive). Druga TSI jedinica povećava izlaznu snagu i dostupna je u varijanti CUPRA Terramar VZ. VZ je skraćenica za Veloz na španskom, što znači brzo. Jedinica Terramar VZ isporučuje 265 KS (195 kW), takođe povezana sa 7-stepenim DSG menjačem i pogonom na sve točkove (4Drive).

eHybrid (plug-in hybrid)

Plug-in hibridni pogon nove generacije, poboljšava performanse i pruža širok opseg samo na električni pogon, još jednom dokazujući da su elektrifikacija i performanse savršeni spoj. Novi Terramar sadrži dve eHybrid opcije: 204 KS (150 kW) i 272 KS (200 kW) za VZ verziju. 1.5 TSI motor je povezan sa električnim motorom u kombinaciji sa baterijom koja nudi 19,7 kWh (neto) kapacitet. To znači da novi Terramar može da putuje više od 100 km u EV režimu. Baterija je kompatibilna sa brzim punjenjem do 50 kW (DC punjenje) dok na putu ili kod kuće koristi zidnu kutiju od 11 kW.

Usklađivanje performansi pogonskog sklopa sa dinamikom je ključni element karaktera Terramara. Baziran na MQB Evo arhitekturi, Terramar nudi jedinstveno iskustvo vožnje sa sportskim vešanjem.

Terramar dolazi i sa novom generacijom dinamičke kontrole šasije (DCC), što značajno poboljšava dinamiku vožnje.

Terramar VZ (2.0 TSI 265 KS & eHybrid 272 KS) može da bude opremljen Akebono kočnicama, sa disk kočnicama (375x36 mm) u poređenju sa standardnim opcijama (340x36 mm).

Cupra nastavlja saradnju sa audio stručnjacima kompanije Sennheiser Mobility, predstavljajući novi opcioni audio sistem sa 12 zvučnika.

Među sistemima za bezbednost novog Terramara su prediktivni prilagodljivi tempomat (ACC), pomoć pri kretanju, pomoć u hitnim slučajevima i pomoć za pažnju i pospanost.

Lansiranje Terramara prati i ekskluzivni Terramar America’s Cup Limited Edition; samo 1.337 jedinica ove specijalne verzije biće proizvedeno sa jedinstvenim dizajnom i stilskim obeležjima. Terramar America’s Cup Limited Edition biće dostupan ekskluzivno sa opcijama VZ pogona: eHybrid 200 kW/272 KS i 2.0 TSI 195 kW/265 KS.

Dizajniran i razvijen u Barseloni, Terramar će se proizvoditi u Audijevoj fabrici u Đeru u Mađarskoj. Cene u Nemačkoj kreću od 43.020 evra, a isporuke će početi tokom poslednjeg kvartala ove godine.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs





čitanja : 4541



Komentari