
Ford je pripremio i Plug-in Hybrid verziju svog Rangera, kombinujući sposobnost električne vožnje sa svestranošću spremnom za avanturu, kao i pouzdanošću koju kupci očekuju od ovog pikapa.

Proizvodnja prvog Rangera Plug-in Hybrid počinje krajem 2024. godine sa isporukom kupcima u prvoj polovini 2025. Novi model će označiti značajan korak napred u Fordovim planovima da ponudi punu paletu opcija za kupce u kategoriji pikapa srednje veličine.

Kupci će takođe imati koristi od Ford Pro ekosistema rešenja – pojednostavljujući prelazak na električna vozila sa opcijama punjenja, softvera i usluga kako bi pomogli njihovom poslovanju da napreduje.

„Ranger Plug-in Hybrid će pomoći kupcima da iskorače u elektrifikovanu budućnost, sa više samopouzdanja i sposobnosti nego ikada ranije, dok će Ranger ostati na čelu inovacija i liderstva u segmentu pikapa srednje veličine“, kažu u Ford Pro Europe.
Ford Ranger Plug-in Hybrid dolazi sa kombinacijom 2,3 litarskog Ford EcoBoost benzinskog motora sa električnim motorom (sa ukupno 205 kW/279 KS i 690 Nm) i baterija od 11.8 kWh – takođe omogućavajući da se vozi u potpuno električnom režimu više od 45 km.
Mogućnost potpuno električnog pogona otvara nove mogućnosti za vlasnike kompanija u sve većem broju gradova sa zonama sa niskim emisijama. Nosivost iznosi 1000 kg, a maksimalni kapacitet za vuču Ranger Plug-In Hybrid je ciljanih 3.500 kg - isto kao i ostatak Ranger linije.

Ford Ranger Plug-in Hybrid će takođe ponuditi Pro Power Onboard, omogućavajući kupcima da napajaju svoje električne alate i uređaje velike potrošnje na radnom mestu ili udaljenom kampu tako što će ih uključiti u utičnice ugrađene i u tovarni prostor i u kabinu. To znači da se bučni, glomazni, teški generatori mogu ostaviti kod kuće, ostavljajući više prostora u tovarnom prostoru za drugu opremu. Režimi EV pogona Rangera Plug-in Hybrid će kupcima pružiti veću fleksibilnost u odlučivanju.
Ranger Plug-In Hybrid takođe dolazi opremljen Rangerovim pogonom na sva četiri točka, izbornim režimima vožnje i naprednim funkcijama bezbednosti i pomoći vozaču.
Ford je za unutrašnjost predvideo visokokvalitetne materijale, B&O audio sistem sa 10 zvučnika i kameru od 360 stepeni na 12-inčnom infotainment ekranu osetljivom na dodir.
„Naši kupci žele elektrifikovana vozila koja isporučuju snažne performanse i pristupačne troškove posedovanja bez ugrožavanja onoga što vole kod svog kamioneta“, navode u Fordu. „Ranger Plug-in Hybrid je najbolje rešenje za oba sveta za posao, igru i porodicu – nudi kupcima vožnju EV sa nultom emisijom izduvnih gasova za kratka putovanja, ili hibridne performanse koje isporučuju neverovatne off-road karakteristike, nosivost i vuču."
Cena za Ford Ranger Plug-in Hybrid XLT u Nemačkoj kreće od 44.690 evra neto (53.181 evro bruto), sa Wildtrak opremom od 52.290 evra neto (62.225 evra bruto), dok specijalni Stormtrak ima cenu od 57.990 evra neto (69.008 evra bruto).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs