
Električni Hyundai Inster je dobio i (pro)terensku Cross varijantu, sa agresivnijim stajlingom ali bez pogona na sva četiri točka.
Promene za Inster Cross podrazumevaju dodavanje robusnijih branika sa integrisanim zaštitnim pločama, poseban set 17-inčnih aluminijumskih felni i novi krovni nosač, kao i specijalnu opciju Amazonas Green mat boje.

Unutrašnjost se nudi sa specifičnim sivim i zelenim presvlakama.

Kako navodi britanski Autocar, Inster je baziran na Hyundai Casper, malom gradskom automobilu koji se do sada u Južnoj Koreji prodavao isključivo sa benzinskim motorom. Njegova platforma je rastegnuta za 230 mm, što je poboljšalo i praktičnost i raspoloživi prostor za podno baterijsko pakovanje. Zapremina prtljažnika se kreće od 280 to 351 litra.
Inster je dugačak 383 cm, širok 160 cm i visok 160 cm.
Uprkos dimenzijama, u Hyundaiju su uvereni da je Inster praktičan koliko i njegovi rivali sa pet sedišta, zahvaljujući efikasnom pakovanju i unutrašnjosti koja se može konfigurisati.
Njegovo međuosovinsko rastojanje se skoro poklapa sa onim kod većeg Hyundaija i20, a njegova četiri sedišta su svestranija od onih u tradicionalnim hečbekovima. Svako se može potpuno preklopiti, a dva zadnja sedišta takođe mogu da se pomeraju i naginju za više prostora za noge ili prtljažnika po potrebi.
Inster će biti ponuđen u dve verzije na lansiranju. Automobil početnog nivoa dobija prednji motor od 97 KS koji obezbeđuje ubrzanje 0-100 km/h od 11,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 140 km/h. Uparen je sa baterijom od 42 kWh, za koju se tvrdi da pruža domet od 300 km između punjenja.
Jači Inster raspolaže sa 115 KS i 49 kWh, povećavajući svoj domet na 359 km i najveću brzinu na 150 km/h, dok je vreme od 0-100 km/h smanjeno na 10,6 sekundi.
Unutra, sve verzije dobijaju par digitalnih displeja od 10,25 inča (instrument tabla i ekran osetljiv na dodir), a možete da koristite svoj pametni telefon kao „ključ“ za otključavanje i pokretanje automobila.
Inster takođe dobija Hyundaijev kompletan paket naprednih sistema za pomoć vozaču (ADAS), uključujući kameru za parkiranje od 360 stepeni, adaptivni tempomat i novi sistem za praćenje mrtvih uglova, koji projektuje sliku zadnjeg dela kamere na instrument tablu.
Isporuke Instera bi trebalo da počnu do sledećeg proleća.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs