home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche 911 Carrera T

Porsche proširuje paletu novog 911 dodatkom laganog, dinamičnog modela 911 Carrera T.

Mere smanjenja težine, dinamičko podešavanje i šestostepeni manuelni menjač čine ovu Carreru purističnom za vrhunsko zadovoljstvo u vožnji. Sa svojim laganim staklima, smanjenom izolacijom i šestostepenim manuelnim menjačem, najlakša konfiguracija nove 911 Carrere T ima samo 1478 kilograma. Tako opremljen, automobil je za više od 40 kg lakši od sadašnje 911 Carrere. Po prvi put, Porsche 911 Carrera T dostupan je i kao kabriolet.

Porsche 911 Carrera T

'T' je skraćenica za Touring, a kod Porschea ovo seže sve do homologacije 911 T kao touring automobila 1968. Prvi 911 T je pravljen do 1973. Od 2017. godine 911 Carrera T je bio ponovo u asortimanu modela, pozicioniran između Carrere i Carrere S. Čisto zadovoljstvo u vožnji, agilno upravljanje, emotivan zvuk i fokus na osnovne stvari su karakteristike ovog sportskog automobila sa pogonom na zadnje točkove.

Porsche 911 Carrera T

Novi Porsche 911 Carrera T pokreće 3,0 litarski šestocilindrični twin-turbo bokser motor koji isporučuje 290 kW/394 KS i razvija obrtni moment od 450 Nm. Standardni šestostepeni manuelni menjač prenosi pogonsku snagu na zadnju osovinu. Sa standardnim paketom Sport Chrono, 911 Carrera T Coupe ubrzava do 100 km/h za 4,5 sekundi (kabriolet: 4,7 sekundi). Njegova najveća brzina je 295 km/h (kabriolet: 293 km/h).

Porsche 911 Carrera T

U skladu sa svojom povećanom snagom u odnosu na prethodnika, model ima veći kočioni sistem sa diskovima od 350 milimetara i čeljustima sa šest klipova na prednjoj strani. U kombinaciji sa smanjenom unutrašnjom izolacijom i funkcijom auto-blip, standardni sportski izduvni sistem stvara posebno emotivan zvučni pejzaž.

Porsche 911 Carrera T

Kao i uvek, Sport Chrono paket, koji uključuje aplikaciju Track Precision, deo je standardne opreme modela 911 Carrera T. Pored toga, Porsche po prvi put oprema model sa upravljanjem zadnje osovine kao standard u kombinaciji sa direktnijim odnosom upravljanja na prednjoj osovini, čime se značajno optimizuje upravljanje.

PASM adaptivno sportsko oslanjanje, koje je spušteno za 10 mm, takođe je standardno i dobilo je sportsko podešavanje specifično za model kako bi Carrera T bila još bolja i još agilnija za vožnju.

Porsche 911 Carrera T

Standardno upravljanje zadnjom osovinom i aerodinamička ravnoteža optimizovana isključivo za Porsche 911 Carrera T omogućili su da se stabilizatori podese za neutralno upravljanje. 911 Carrera T ima 20/21-inčne Carrera S felne od lake legure. Prednje gume su 245/35 ZR20, a zadnje 305/30 ZR21.

Brojne karakteristike razlikuju Carreru T od ostalih modela u seriji, između ostalog oznake modela na zadnjoj strani su u kontrastnoj boji, Vanadijum sivoj. Umeci na rešetki zadnjeg poklopca, gornja i donja obloga spoljašnjih retrovizora i točkovi od lake legure su ofarbani u odgovarajuću Vanadijum sivu metalik. Još jedna karakteristika Carrere T je aerodinamički optimizovan spojler preuzet sa 911 Carrere GTS.

Za Porsche Carrera T, šema boja Legends nudi boje Shade Green Metallic, Crayon i  Slate Grey Neo, dok šema boja Dreams nudi Guards Red, Lugano Blue, Gentian Blue Metallic i Cartagena Yellow Metallic boje.

Šema boja Shades nudi izbor Jet Black Metallic, GT Silver Metallic i Ice Grey Metallic. Dodatne boje karoserije su dostupne preko programa, a to su Paint to Sample i Paint to Sample Plus.

Krov 911 T kabrioleta je opciono dostupan u crnoj, crvenoj, plavoj i braon boji.

Sportski i crni, sa kontrastnim šavovima na zahtev, Porsche je unutrašnjosti Carrere T podario naglašeno puristički izgled koji je tipičan za T model. Upadljiva štoperica u standardnom paketu Sport Chrono je istaknuta na instrument tabli. Brojni posebni detalji naglašavaju ekskluzivnost modela 911 Carrera T kao sportskog automobila, između ostalog ispred ručice menjača nalazi se značka sa logom 'MT' (ručni menjač).

Porsche 911 Carrera T

Lista standardne opreme takođe uključuje kožna sedišta i grejani GT sportski volan. Alternativno, dostupan je i Race-Tex volan. Dekorativni umeci na instrument tabli i centralnoj konzoli su Vanadijum sivi, dok su umeci na panelu vrata brušeni aluminijum.

Dezen tartan tkanine u unutrašnjosti je isključivo rezervisan za 911 Carrera T. Logo 911 je ušiven u naslone za glavu. Kupci mogu da naruče i prilagodljiva sportska sedišta Plus (podesiva u 18 smerova).

Ekskluzivnost Porschea 911 Carrera T je dodatno poboljšana Carrera T dizajnerskim paketima za eksterijer i unutrašnjost. Dolaze u klasičnoj Porsche boji Gentian Blue kako bi stvorili upečatljiv kontrast boja. Na spoljašnjosti automobila, umeci na zadnjem poklopcu, Carrera T nalepnice na prednjim i zadnjim poklopcima i vratima, MT nalepnice i felne od lake legure dolaze u ovoj boji. Gornje školjke spoljašnjih retrovizora su u crnoj boji.

Kontrastni šavovi u Gentian Blue boji, umesto standardnih crnih šavova, poboljšavaju unutrašnjost, a sedišta takođe dolaze sa kontrastnim prugama Gentian Blue boje. Ista boja takođe odlikuje pojaseve, ukrase centralne konzole i panele vrata, kao i kontrastne umetke i logotipe 911 na naslonima za glavu.

Novi Porsche 911 Carrera T se u Nemačkoj može naručiti po ceni od 141.700 evra uključujući porez, dok 911 Carrera T Cabriolet košta 155.800 evra.

Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs



čitanja : 437



Komentari