
Karma Automotive je često "ispod radara", ali ova kompanija je sada predstavila novi model Invictus. Reč je o varijanti sedana Revero, koja je fokusirana na performanse.
Iako automobil liči na Fiskerov model Karma, koji je predstavljen pre gotovo 15 godina, Invictus mu je dao agresivni karbonski preobražaj. Kao što se može videti, sedan je dobio haubu od karbonskih vlakana, a isto važi i za krov te poklopac prtljažnika. Od istog materijala su napravljeni novi prednji blatobrani, koji sadrže funkcionalne ventilacijske otvore iznad točkova. Karbonska vlakna su korišćena za izradu prednje maske, pragova, zadnjeg spojlera i difuzora. Na automobilu su crne oznake i 21-inčne aluminijumske felne s nešto širim Michelin Pilot Sport 4S gumama.

Promene u unutrašnjosti su skromnije, ali prednja sedišta imaju funkciju grejanja i hlađenja, dok ih odlikuje dekorativni uzorak inspirisan neboderom Chrysler Building u Njujorku. Isti uzorak je na panelima vrata i centralnoj konzoli. Naziv modela je izvezen u naslone za glavu, a na pragovima su eloksirane aluminijumske pločice.

S obzirom na činjenicu da je Invictus baziran na trećoj generaciji Revera, dobio je električni pogon s produživačem dometa, koji se sastoji od 1,5 litarskog motora s turbo punjačem, baterije kapaciteta 28 kWh i dva elektromotora. Kombinovana snaga iznosi 400 kW/543 KS i 745 Nm obrtnog momenta, dok korišćenjem samo električnog pogona sedan može preći do 129 kilometara.
Iako se čini da je pogon preuzet i netaknut, ubrzanje je ipak bolje, tako da Invictus do "stotke" ubrzava za manje od četiri sekunde. Razlog bi mogla da bude manja masa, kao i poboljšano prijanjanje.
Oslanjanje je unapređeno i uključuje Ohlins amortizere te Swift opruge. Upravljanje je "direktnije i preciznije", prijanjanje je osetno bolje u krivinama i na neravnim površinama.
Proizvodnja je ograničena na 30 primeraka, ali za sada nema rokova isporuke.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Karma Automotive