
Svojim karakterističnim off-road dizajnom i povećanim klirensom od tla, A3 allstreet se na prvi pogled izdvaja od derivata porodice A3. Model je sada dostupan kao plug-in hibrid, što ga čini idealnim za svakodnevni život.
Sa velikim kapacitetom baterije, snažnim performansama rekuperacije, DC punjenjem i inteligentnim upravljanjem pogonom, A3 allstreet 40 TFSI e nudi vožnju bez emisija za lokalna putovanja i izuzetnu efikasnost u većini svakodnevnih situacija.

A3 allstreet plug-in hibrid prati lansiranje novog Audi A3 Sportbacka TFSI e u oktobru. U srcu pogona su novi 1,5 litarski TFSI turbo benzinski motor sa 110 kW/150 KS i 250 Nm obrtnog momenta i elektromotor sa 85 kW/116 KS i 330 Nm obrtnog momenta. Motor sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotor nude sistemsku snagu od 150 kW/204 KS i 350 Nm sistemskog obrtnog momenta. A3 allstreet 40 TFSI e dostiže maksimalnu brzinu od 225 km/h i radi u električnom režimu pri brzinama do 140 km/h. Baterija bruto kapaciteta 25,7 kWh (19,7 kWh neto) je osnova za dug električni domet od skoro 140 kilometara u WLTP ciklusu.

Upravljanje pogonom plug-in hibrida je dizajnirano za optimalnu efikasnost. Vozač može dati prednost električnoj vožnji odabirom dugmeta EV na prekidaču ili preko multimedijalnog interfejsa (MMI), omogućavajući mu da vozi kao u potpuno električnom modelu. Primarni režim rada, „Auto Hybrid“, inteligentno balansira korišćenje motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektromotora. Ovaj režim koristi čistu električnu vožnju pri malim brzinama, daje prednost TFSI motoru pri većim brzinama i često koristi oba zajedno.
Specijalni displeji pružaju vozaču sveobuhvatne informacije. Audi virtuelni kokpit, koji je uključen kao standard, prikazuje režim vožnje, status napunjenosti baterije i domet.

Audi nudi DC punjenje na stanicama za brzo punjenje: automobil koristi DC punjenje do 50 kW, što znači da se baterija ispražnjena do 10 procenata može napuniti do 80 procenata za manje od 30 minuta.
Moguće je i trofazno punjenje, sa do 11 kW na AC punjačima, kao što su zidna kutija ili opštinska stanica za punjenje. Proces punjenja traje 2,5 sata. Neophodan Mode 3 kabl je uključen kao standard.

A3 allstreet TFSI e se vozi 15 milimetara više od A3 Sportbacka. Zajedno sa većim prečnikom pneumatika, ovo dovodi do 30 milimetara veće udaljenosti od tla. Široke obloge lukova točkova naglašavaju točkove, sa 17-inčnim točkovima koji su standardno ugrađeni.
U kombinaciji sa elektromehaničkim upravljanjem, koje pruža precizan osećaj upravljanja pri velikim brzinama i optimalnu podršku pri parkiranju, A3 allstreet TFSI e postiže odličan balans između kvaliteta vožnje i dinamike. Za još agilnije iskustvo vožnje, opciono je dostupno progresivno upravljanje sa promenljivim odnosom u zavisnosti od ugla upravljanja.
A3 allstreet 40 TFSI e startuje sa cenom od 46.000 evra, a porudžbine kreću od sredine novembra.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs