home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Genesis GMR-001

Genesis je spreman da zakorači u svet trka izdržljivosti, pri čemu će se Genesis Magma Racing tim takmičiti u WEC i IMSA šampionatima 2026. odnosno 2027. godine. Sve će početi novim hiperautomobilom GMR-001 koji je dizajniran za klasu LMDh.

Genesis GMR-001 Hypercar prati upečatljive koncepte X Gran Berlinetta i X Gran Racer Vision GT, iako je njegov dizajn doteran da odražava zahteve LMDh. Ipak, opisan je kao „inspiracija za buduće modele“, a uključuje nekoliko različitih karakteristika Genesisa kao što su dvostruke horizontalne LED diode i široka linija na profilu.

Genesis GMR-001

Trkački automobil ima izražene blatobrane sa velikim vazdušnim kanalima oko svoje izvajane karoserije, krov u obliku kapsule i velike aero komponente. To uključuje prednji razdelnik, vertikalno peraje i masivno zadnje krilo sa aktivnim spojlerom.

Genesis GMR-001

Konačna grafika će verovatno uključivati novi logo Genesis Magma Racing, koji je inspirisan korejskim pismom.

Genesis GMR-001

Kompanija nije objavila specifikacije hiperautomobila, ali znamo da će imati standardizovani hibridni sistem. LMDh propisi ograničavaju snagu automobila na 500 kW/671 KS (sa samo 50 kW/67 KS koje dolazi iz njegovog električnog motora) i nalažu pogon na zadnje točkove. Minimalna težina je određena na 1030 kilograma.

LMDh automobili su napravljeni oko karbonske šasije jednog od četiri odabrana dobavljača i koriste hibridne komponente — bateriju kompanije Villiams, motor iz kompanije Bosch i menjač kompanije X-Trac. Genesis će se udružiti sa francuskim konstruktorom Oreca za šasiju i timom IDEC Sport za ulazak u WEC.

Specijalni događaj u Dubaiju je takođe obeležio zvanično lansiranje Genesis Magma Racinga. Siril Abitebul, predsednik Hyundai Motorsports GmbH, imenovan je za direktora tima, nakon svog iskustva u Formuli 1 sa Caterhamom i Renaultom. Francuski inženjer je rekao: „Podižemo našu stručnost u trkama na potpuno novi nivo dok se pripremamo da se takmičimo u nekim od najizazovnijih serija na svetu.”

GMR-001 će voziti Andre Loterer i Luis “Pipo” Derani. Loterer je trostruki pobednik na 24 sata Le Mana sa Audijem i ima dve WEC titule. Deranijeva najveća dostignuća su pobeda na 24 sata Dejtone i četiri pobede na 12 sati Sebringa.

Francuska staza Paul Ricard će služiti kao baza za Genesisovo odeljenje motosporta. Tehnički razvoj GMR-001 Hypercara će se nastaviti tokom 2025. godine, uoči njegovog trkačkog debija 2026.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 231



Komentari