Genesis je spreman da zakorači u svet trka izdržljivosti, pri čemu će se Genesis Magma Racing tim takmičiti u WEC i IMSA šampionatima 2026. odnosno 2027. godine. Sve će početi novim hiperautomobilom GMR-001 koji je dizajniran za klasu LMDh.
Genesis GMR-001 Hypercar prati upečatljive koncepte X Gran Berlinetta i X Gran Racer Vision GT, iako je njegov dizajn doteran da odražava zahteve LMDh. Ipak, opisan je kao „inspiracija za buduće modele“, a uključuje nekoliko različitih karakteristika Genesisa kao što su dvostruke horizontalne LED diode i široka linija na profilu.
Trkački automobil ima izražene blatobrane sa velikim vazdušnim kanalima oko svoje izvajane karoserije, krov u obliku kapsule i velike aero komponente. To uključuje prednji razdelnik, vertikalno peraje i masivno zadnje krilo sa aktivnim spojlerom.
Konačna grafika će verovatno uključivati novi logo Genesis Magma Racing, koji je inspirisan korejskim pismom.
Kompanija nije objavila specifikacije hiperautomobila, ali znamo da će imati standardizovani hibridni sistem. LMDh propisi ograničavaju snagu automobila na 500 kW/671 KS (sa samo 50 kW/67 KS koje dolazi iz njegovog električnog motora) i nalažu pogon na zadnje točkove. Minimalna težina je određena na 1030 kilograma.
LMDh automobili su napravljeni oko karbonske šasije jednog od četiri odabrana dobavljača i koriste hibridne komponente — bateriju kompanije Villiams, motor iz kompanije Bosch i menjač kompanije X-Trac. Genesis će se udružiti sa francuskim konstruktorom Oreca za šasiju i timom IDEC Sport za ulazak u WEC.
Specijalni događaj u Dubaiju je takođe obeležio zvanično lansiranje Genesis Magma Racinga. Siril Abitebul, predsednik Hyundai Motorsports GmbH, imenovan je za direktora tima, nakon svog iskustva u Formuli 1 sa Caterhamom i Renaultom. Francuski inženjer je rekao: „Podižemo našu stručnost u trkama na potpuno novi nivo dok se pripremamo da se takmičimo u nekim od najizazovnijih serija na svetu.”
GMR-001 će voziti Andre Loterer i Luis “Pipo” Derani. Loterer je trostruki pobednik na 24 sata Le Mana sa Audijem i ima dve WEC titule. Deranijeva najveća dostignuća su pobeda na 24 sata Dejtone i četiri pobede na 12 sati Sebringa.
Francuska staza Paul Ricard će služiti kao baza za Genesisovo odeljenje motosporta. Tehnički razvoj GMR-001 Hypercara će se nastaviti tokom 2025. godine, uoči njegovog trkačkog debija 2026.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs