
Peugeot je modernizovao svoj pikap Landtrek, čime želi da ojača svoje međunarodno prisustvo, posebno u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi.
Doterani Landtrek se može pohvaliti mišićavim dizajnom, novim 2.2 Multijet dizel motorom od 200 KS i novim tehnologijama efikasnosti i bezbednosti.

Kako se navodi u saopštenju, Landtrek odgovara na sve potrebe kroz širok izbor motora, sa 4x2 ili 4x4 pogonom, tri osnovne konfiguracije i verzije za profesionalnu i višenamensku upotrebu (profesionalnu i rekreativnu).

Landtrek modelske godine 2025 dobija drugačiju prednju masku sa novim Peugeot amblemom u sredini. Tu su i LED dnevna svetla u obliku kandže, koja pružaju prepoznatljiv i tehnološki svetlosni potpis. Dizajn daje prednost efikasnosti i robusnosti sa ojačanim donjim prednjim delom sa novim sjajnim crnim okvirima svetala za maglu.

Za zadnji deo je predviđen novi branik, kao i novi natpis PEUGEOT na vratima prtljažnika, između LED zadnjih svetala sa 3D efektom.

Verzija sa duplom kabinom je dugačka 5,33 metra, dok je širina 1,92 metra.
Klirens u zavisnosti od verzije iznosi 214 mm (točkovi od 16 inča) do 235 mm (točkovi od 17 i 18 inča).
Takođe, vozilo ima nosivost od 1400 kg i kapacitet vuče od 3500 kg.
Moderan dizajn se nastavlja u kabini, uz 10-inčni centralni ekran osetljiv na dodir koji nudi optimizovano korisničko iskustvo, omogućavajući direktan pristup i intuitivni infotainment sistem. Pored toga, interfejs ekrana je sada kompatibilan sa bežičnim Apple CarPlay/Android Auto-om.

Tu je i nova digitalna instrument tabla od 7 inča, kao i volan koji sadrži prilagodljive komande tempomata i novi Peugeot amblem.
Novi 2.2 Multijet dizel motor od 200 KS i 450 Nm može da se kombinuje sa 6-stepenim manuelni menjačem ili novim 8-stepenim EAT8 automatikom.
U gami su i 1.9 litarski dizel motor sa 150 KS i 350 Nm obrtnog momenta (uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem) i 2.4 litarski benzinski motor sa 210 KS i 320 Nm (dostupan sa manuelnim ili 6-stepenim automatskim menjačem).
Landtrek sa 2.2 Multijet motorom od 200 KS je opremljen sa pogonom na sva 4 točka za veću bezbednost i efikasnost na svim vrstama terena. Ima četiri režima vožnje za prilagođavanje svakoj upotrebi, kako na putu tako i van puta: Normal, Sport, Snow i Sand.
Vozilo može biti opremljeno sa jednom ili četiri kamere za olakšavanje urbanih i terenskih manevara. Terenska kamera i panoramski pogled od 360° pomažu vozaču da se kreće oko prepreka ili kroz uske prolaze.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs