home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BYD Han L

Zajedno sa krosoverom Tang L, kineski BYD je predstavio Han L limuzinu koja u najjačoj električnoj verziji raspolaže sa čak 1102 KS.

U vezi dimenzija, Han L je dugačak 5050 mm, širok 1960 mm, visok 1505 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2970 mm, dok su točkovi od 19 inča.

BYD Han L

Što se tiče dizajna enterijera i opreme, Han L je sličan krosoveru Tang L. Ima uobičajeni minimalizam i dva ekrana na prednjoj ploči. Postoje električna podešavanja, grejanje, ventilacija i masaža prednjih sedišta, a putnicima pozadi je obezbeđena kontrola klime i druge funkcije.

BYD Han L

BYD Han L je napravljen na istoj platformi Super E kao i krosover Tang L.

BYD Han L

U ponudi su Plug-in hibridna i električna verzija. U prvom slučaju, dostupne su dve opcije pogona: DM-i sa jednim elektromotorom na prednjoj osovini (272 KS) i DM-p sa pogonom na sva četiri točka sa dva motora (544 KS). Uz to ide i 1.5 benzinski turbo motor (156 KS). Maksimalna brzina hibrida je ograničena na 200 km/h.

Električna vozila su takođe u ponudi u dve varijante. Osnovni model je opremljen elektromotorom od 680 KS na zadnjoj osovini. Verzija sa pogonom na sve točkove ima dva motora, koji zajedno proizvode 1102 KS poput hiperautomobila. Maksimalna brzina je ograničena na 240 odnosno 270 km/h.

Hibrid sa pogonom na sve točkove je u stanju da do 100 km/h stigne za 3,9 sekundi, a električno vozilo sa dva motora za samo 2,7 sekundi.

Porudžbine za najnoviji Han L će uskoro biti otvorene.

BYD Tang L

Takođe, tu je i novi BYD Tang L. Ovo je treća generacija velikog krosovera koji je nazvan po kineskoj dinastiji.

BYD Tang L

Tang L je primetno veći od svog prethodnika. Dužina je povećana za 170 mm (sada 5040 mm), širina je povećana za 46 mm (1996 mm), a visina za 35 mm (1760 mm). Međuosovinsko rastojanje je 2950 mm umesto 2820 mm kod prethodnika, a točkovi su od 20 i 21 inča.

BYD Tang L

Tang L ima unutrašnjost sa sedam sedišta sa tri reda. Pored standardna dva ekrana, opcije uključuju grejanu i hlađenu kutiju za hranu i piće, kao i napredni autopilot sa lidarom na krovu. Sedišta u prvom i drugom redu imaju električna podešavanja sa memorijom, grejanje, ventilaciju i masažer.

BYD Tang L

Hibridni Tang L se nudi su dve verzije. DM-i sa jednim elektromotorom na prednjoj osovini (272 KS) i DM-p sa pogonom na sva četiri točka (544 KS). U oba slučaja, ispod haube je ugrađen i 1.5 turbo benzinski motor (156 KS). Maksimalna brzina hibrida je ograničena na 200 km/h.

BYD Tang L

Postoje i dve potpuno električne verzije, ali čak i početna je opremljena elektromotorom na zadnjoj osovini sa snagom od 680 KS. Krosover sa dva motora sa pogonom na sva četiri točka nudi 1102 KS. U prvom slučaju, maksimalna brzina dostiže 240 km/h (el. ograničeno), u drugom 265 km/h.

Vreme ubrzanja do 100 km/h iznosi 4,3 s za najjači hibrid i 3,9 s za najjače električno vozilo.

Baterije imaju kapacitet od 100,5 kWh, ali domet još nije objavljen.

Porudžbine za Tang L će takođe uskoro biti otvorene.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 396



Komentari