
Fiat je pre nekoliko dana lansirao potpuno novu Grande Pandu u Italiji, sa konfiguratorom koji daje pristup svim dostupnim opremama.
Početna verzija Grande Panda Pop sa cenom od 18.900 evra je mnogima možda i najzanimljivija u gami, zahvaljujući svom utilitarnom izgledu i osnovnoj opremi.

Najjeftinija verzija mild-hybrid Grande Pande sa 1,2 litarskim benzincem ima crne čelične točkove od 16 inča, a dolazi sa Passione Red bojom koja se ne doplaćuje. Električni Fiat Grande Panda Red ima istu kombinaciju boja i točkova, iako su u tom slučaju čelični točkovi u beloj boji.

Najveća razlika između Grande Pande Pop i ostatka linije je nedostatak LED svetla, zbog čega više liči na originalnu Pandu iz 80-ih. Naravno, ovo nije jedini model koji dolazi sa halogenim farovima u osnovnoj komponenti, a mnogi proizvođači automobila usvajaju ovo isplativo rešenje u svojim osnovnim kompletima.

U unutrašnjosti se ističe veliki plastični poklopac koji zauzima mesto infotainment displeja, odmah pored standardne 10-inčne digitalne instrument table. Kabasta plastika služi kao mesto za pametne telefone, zahvaljujući integrisanom držaču uređaja i USB-C portu.
Oprema uključuje ručni klima uređaj i ručne zadnje prozore, ali je Fiat ovde dodao zadnje parking senzore kako bi pomogao vlasnicima da parkiraju supermini dug 3,99 m uskim mestima. Kao što zakon zahteva za sve nove automobile koji se prodaju u EU, Grande Panda standardno dolazi sa osnovnim paketom ADAS uključujući prepoznavanje saobraćajnih znakova i sistem za održavanje trake.
Kupci koji žele više mogu da se odluče za Grande Panda Icon srednju specifikaciju koja košta 20.400 evra i dodaje brojne dodatne funkcije. Konačno, vrhunska Grande Panda La Prima košta 22.900 evra.
Naravno, potpuno električna Grande Panda je skuplja. Tačnije, počinje od 24.900 evra za Red opremu i dostiže 27.900 evra za La Prima verziju. To znači da je razlika u ceni između najjeftinije i najskuplje verzije modela 9.000 evra.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Više o Grande Pandi u ranijem članku.