

Krosoveri Tiguan i Tayron su sada dostupni s dve verzije 2,0 litarskog TSI motora. Reč je o motoru koji isporučuje 204 KS i 320 Nm obrtnog momenta, kao i varijanti koja razvija 265 KS i 400 Nm obrtnog momenta, a to je u stvari motor iz Golfa GTI s drugačijim podešavanjima.
Passat s ovim motorom je dostupan samo s 265 KS.

Volkswagenov 4MOTION sistem koristi kvačilo s više ploča za povezivanje zadnje osovine. U normalnim uslovima, poput gradske vožnje na suvom putu, vuča se prenosi samo na prednje točkove, čime se štedi gorivo. Zadnja osovina se uključuje kada se opterećenje poveća ili kada se izgubi vuča. Ako situacija zahteva, pogon na sva četiri točka se može aktivirati ručno, navodi Klix.ba.
Postoji i specijalni Trailer mod za prikolicu, koji se aktivira automatski. Tiguan i Passat mogu povući do 2.200 kilograma, a Tayron do 2.500 kilograma.

Tiguan s 2,0 litarskim TSI motorom i 4MOTION pogonom na sva četiri točka košta najmanje 48.200 evra, za Tayron je potrebno izdvojiti minimalno 50.800 evra, dok početna cena Passata iznosi 62.990 evra. Treba uzeti u obzir da su sve verzije ovih modela s 265 KS dostupne samo u R-Line paketu opreme. Prodaja unaprieđenih modela je već počela na određenim tržištima u Evropi.
Izvor: Klix.ba / Autocar.co.uk
Foto: Volkswagen