
Doterani G6 izgleda veoma slično modelu koji zamenjuje, ali donosi nekoliko važnih unapređenja koje ga čine još ubedljivijim rivalom Teslinom Modelu Y.

Sve tri verzije G6 sada dolaze opremljene novim 5C baterijama sa ultra-brzim punjenjem i električnom arhitekturom od 800 volti. Xpeng kaže da je baterijama potrebno samo 12 minuta da se napune od 10-80% i da nakon samo 10 minuta, EV može da dobije impresivnih 450 km dometa.

Xpengove nove baterije takođe rade bolje u hladnim uslovima, jer im je potrebno tek nešto više od 15 minuta da se napune od 10-80%, kada je -30 stepeni Celzijusa.

Iako kineski brend nije objavio detalje o kapacitetu dostupnih baterija, podaci Ministarstva industrije i informacionih tehnologija pokazuju da 625 Long-Range Max Technology Edition i 625 Long-Range Max Ultimate Edition imaju paket od 68,5 kWh, dok vodeći 725 Ultra-Long-Range Max Ultimate Edition ima paket od 80,8 kWh.
Modeli „625“ imaju domet od 625 km, dok „725“ može da pređe 725 km sa jednim punjenjem.
Sva tri modela pokreće jedan električni motor na zadnjim točkovima, koji proizvodi 292 KS i 450 Nm obrtnog momenta. Xpeng G6 do 100 km/h stiže za 6,3 sekunde i dostiže maksimalnu brzinu od 202 km/h.
Svi modeli G6 dolaze sa Turing AI inteligentnim sistemom vožnje koji sadrži nekoliko kamera, radare i ultrazvučne radare.
Tu su i dve nove boje u asortimanu – Starry Purple i Cloud Beige.

Ažuriranja kabine G6 uključuju digitalni retrovizor od 9 inča i nova prednja sedišta sa funkcijama grejanja, ventilacije i masaže.
Kineske cene počinju od 176.800 juana (22.415 evra) za osnovni model.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs