
Ovo je prvi Defender Soft Top nakon gotovo deset godina i baziran je na Defenderu 90, koji se proizvodio između 2012. i 2016. godina. Kada je pronađen donorski primerak, usledile su modifikacije, navodi Klix.ba.

S obzirom da je ovo "light restomod", radikalnih promena baš i nema. Model je dobio platneni krov napravljen po meri, koji je dostupan u crnoj, Dark Khaki, Navy i Sand boji. Bočni i zadnji delovi mogu da se otkopčaju i smotaju, uz zadržavanje određenog stepena zaštite od spoljašnjih elemenata. Dodate su i dodatne tačke za vezivanje da bi se krov osigurao pri većim brzinama na autoputu.

Kupci koji traže nešto više minimalističko mogu da izaberu Bikini krov, koji se nudi u istim bojama te štiti samo vozača i subozača. Takođe, oni mogu da biraju između 49 boja karoserije, ali je tu i opcija kreiranja nijanse. Osim toga, moguće je prilagođavati i druge detalje uključujući prednju masku, ručke na vratima, natpis na haubi i drugo.
U standardnoj opremi su 16-inčne čelične felne s gumama za blato, ali moguće je dobiti i 18-inčne felne u crnoj ili Limestone boji.

Moguće je prilagođavati i unutrašnjost, koja se nudi u pet jednobojnih i osam dvobojnih kožnih opcija, od Liberty plave do Garnet boje. Klijenti takođe mogu dobiti i prilagođeni nosač daske za surfovanje, kao i ugrađeni frižider za vino.
Defender pokreće 5,0 litarski V8 motor, koji razvija 411 KS i 515 Nm obrtnog momenta. Uparen je s osmostepenim automatskim menjačem te standardnim pogonom na sva četiri točka. Od 0 do 100 km/h ubrzava za oko 6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 171 km/h.
Land Rover Classic je unapredio iskustvo vožnje zahvaljujući moćnijim Alcon kočnicama i poboljšanom oslanjanju s Eibach stabilizatorima, Bilstein amortizerima i oprugama.
Cena u Velikoj Britaniji bez uračunatog poreza iznosi najmanje 195.000 funti, odnosno 228.424 evra.
Izvor: Klix.ba / Carscoops.com
Foto: Land Rover Classic