
Nakon nedavnog lansiranja potpuno električne verzije, pažnja se sada usmerava na hibridnu varijantu, koja označava povratak Fiata u srž B segmenta, sada sa pristupačnim i pametnim vozilom za urbanu mobilnost. Sa svojim hibridnim debijem, Grande Panda pruža ubedljivu kombinaciju kultnog italijanskog dizajna, inženjeringa budućnosti i održive mobilnosti – sve sada pristupačnije nego ikad.

Model se bazira na Stellantisovoj Smart Car platformi, izuzetno fleksibilnoj, multienergetskoj arhitekturi koja podržava i hibridne i električne pogonske sklopove.

Sa dužinom od 3,99 metara, širinom od 1,76 metara i visinom od 1,58 metara, Grande Panda iznenađuje svojom kompaktnom veličinom, a istovremeno udobno smešta pet putnika, nudeći inteligentan unutrašnji prostor i funkcionalnost u svakom detalju.

Centralni deo ovog lansiranja je Grande Panda Hybrid, koji uvodi novu eru pametne, elektrifikovane mobilnosti. U srcu ovog modela leži inovativni T-Gen3 hibridni pogonski sklop, sa 1,2 litarskim, trocilindričnim turbo motorom snage 110 KS, u kombinaciji sa 48V litijum-jonskom baterijom i sofisticiranim eDCT 6-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Ovaj sistem besprekorno integriše elektromotor od 21 kW, inverter i centralnu kontrolnu jedinicu, što zajedno omogućava glatku, efikasnu i tihu vožnju.

Hibridni sistem pruža brojne svakodnevne prednosti. Kroz funkcije poput e-launch, e-creeping i e-parking, Grande Panda Hybrid može da radi u potpuno električnom režimu tokom manevara pri malim brzinama, omogućavajući vožnju samo na električni pogon do 1 km pri brzinama ispod 30 km/h. Ove karakteristike rezultiraju glatkijim ubrzanjem, tihom gradskom vožnjom i manjom potrošnjom goriva i emisijom CO₂.


Unutra, Grande Panda nastavlja da iznenađuje. Njena kompaktna spoljašnjost krije neočekivano prostran enterijer, koji se može pohvaliti najboljom širinom ramena u klasi, modularnim prostorom za odlaganje stvari i izražajnim dizajnom. Sa prtljažnikom od 412 litara, hibridna verzija Grande Pande nudi obilje prostora za svakodnevnu kupovinu i porodične potrebe. Njena funkcionalnost je dodatno poboljšana pametnim rešenjima za odlaganje stvari u celoj kabini.

POP paket opreme predstavlja osnovne stvari bez kompromisa: ADAS funkcije, manuelni klima uređaj, digitalni instrumentalni panel od 10 inča, automatski eDCT menjač, električnu parkirnu kočnicu (EPB) i stanicu za pametne telefone sa NFC automatskim pokretanjem.
ICON paket opreme dodaje viši nivo udobnosti i personalizacije. Donosi 10,25-inčni ekran osetljiv na dodir za info-zabavu sa 6 zvučnika, potpuno LED prednja i zadnja svetla, kao i tri prilagodljiva paketa za nadogradnju – Tech, Style i Winter. Tech paket uključuje automatsku kontrolu klime, navigaciju, prednje senzore za parkiranje, kameru za vožnju unazad i bežično punjenje. Style paket predstavlja aluminijumske felne od 16 inča, krovne nosače, zatamnjena stakla i zaštitne ploče, dok Winter paket (dostupan samo sa Tech paketom) uključuje grejanje sedišta, volana i vetrobranskog stakla.
Na vrhu ponude, LA PRIMA paket opreme kombinuje sve pakete, zajedno sa aluminijumskim felnama od 17 inča, premium završnom obradom enterijera i ekskluzivnom upotrebom BAMBOX Bamboo Fiber Tex materijala za instrument tablu. To je najkompletnija, elegantna i tehnološki najsavremenija verzija u ponudi.

Bezbednost i povezivanje su ključni za iskustvo sa Grande Pandom Hybrid. Svi modeli su opremljeni sveobuhvatnim ADAS paketom, uključujući tempomat, limiter brzine, aktivnu bezbednosnu kočnicu, pomoć pri održavanju trake, upozorenje na nepažnju vozača i upozorenja na otvorena vrata. Model LA PRIMA ovo poboljšava prednjim senzorima i kamerom za vožnju unazad.

Povezivanje je podržano putem digitalne tabla od 10 inča i centralnog ekrana osetljivog na dodir od 10,25 inča, a kupci imaju koristi od više USB-C portova, bežičnog punjača i besprekorne digitalne integracije.
Grande Panda Hybrid je sada dostupan u prodajnim salonima širom Evrope, sa početnom cenom ispod 19.000 evra, donoseći uzbuđenje i inovacije elektrifikovane mobilnosti široj publici nego ikada ranije.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Stellantis
CENOVNIK: Fiat Grande Panda Hybrid u Srbiji