
To je zato što je u pitanju CR-V verzija sa gorivnim ćelijama i prvi automobil na vodonik koji se ikada trkao na Pikes Peaku (staza je inače dugačka 20 km i ima 156 krivina).

Naravno, automobil je prošao kroz određeme izmene u odnosu na serijski model. Tako je ogoljena unutrašnjost dobila kompletan zaštitni kavez, trkačko sedište i pojaseve, a tu su i modifikovano vešanje (auto je 25 mm niži) i kočioni sistem, lagani točkovi od 18 inča i gume Yokohama Advan A052 (265/45R18).

Izmene je odradio Honda Performance Manufacturing Center (PMC) u Merisvilu, Ohajo, uz pomoć Honda of America Race Team (HART).
Honda međutim nije napravila nikakve izmene na pogonskom sklopu sa vodoničnim gorivnim ćelijama, koji je isti onaj koji se ugrađuje u e:FCEV modele koji su debitovali u američkim salonima prošle godine.
Postavka se sastoji od jednog, napred postavljenog elektromotora sa 130 kW/176 KS i 311 Nm obrtnog momenta, baterije od 17,7 kWh i dva rezervoara vodonika pod visokim pritiskom. Honda navodi domet vožnje od 435 km kada se koristi vodonik ili 47 km kada se koristi kao električno vozilo.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs