
Prvo što se ističe je estetika, sa 18-inčnim točkovima (obučenim u gume za sve terene), off-road svetlima i kukama za vuču.

3,0 itarski EcoBoost motor isporučuje do 400 KS i 562 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor pruža obilje snage za savladavanje izazovnog terena. Dostupna je i opcija od 2,3 litra za one koji žele ravnotežu između performansi i efikasnosti.
Standardni pogon na sva četiri točka (AWD) sa Torsen diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem obezbeđuje vuču na klizavim/peskovitim površinama.
Ford je Explorer Tremor opremio jedinstvenim sistemom vešanja koji uključuje specijalno podešene opruge i stabilizatore.
Na prednjem i zadnjem delu vozila nalazi se zaštita donjeg dela karoserije koja štiti vitalne komponente i omogućava kupcima da se upuste u vožnju sa još većim samopouzdanjem.

U unutrašnjosti, vlasnici dobijaju Ford Digital Experience, CoPilot 360 Assist, B&O audio sistem sa 14 zvučnika, prednja sedišta sa masažom i dostupni BlueCruise 1.5.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs