
Ova verzija sa pogonom na sva četiri točka je napravljena imajući u vidu stvarnu upotrebu, a ne samo izgled, sa funkcionalnijim eksterijerom, većim točkovima, podignutim klirensom i enterijerom koji je prerađen za habanje u stvarnom svetu.
Iako je Jeep već pokazao eksterijer Compassa 4xe tokom njegove globalne premijere pre dva meseca, ovo označava prvo potpuno otkrivanje enterijera. Među specifičnim nadogradnjama modela je revidirana presvlaka tretirana poliuretanom. Jeep tvrdi da je dvostruko otpornija od standardne tkanine i da se mnogo lakše čisti nakon blatnjavih vožnji.

Dodatni detalji uključuju površine otporne na grebanje na naslonima zadnjih sedišta, idealne za prevoz kućnih ljubimaca ili opreme za aktivnosti na otvorenom. Kabina takođe dobija povećane mogućnosti za odlaganje stvari i gumirane podne prostirke dizajnirane da se bez problema nose sa blatom, šljunkom i vodom.
Vizuelno, enterijer teži utilitarnoj estetici, praćenim suptilnim crvenim detaljima. Jeep kaže da paleta boja u zemljanim tonovima pomaže u boljem maskiranju prljavštine tokom vremena.
Digitalna instrument tabla od 10 inča i infotejnment ekran od 16 inča dolaze standardno.
Spolja, Compass 4xe ima blago redizajnirane prednje i zadnje branike završene Jeepovim Bumper Shield premazom otpornim na grebanje. Takođe dobija istaknutije zaštitne ploče, zadnju kuku za vuču, mat crnu nalepnicu na haubi protiv odsjaja i novi set točkova od 19 inča obučenih u gume višeg profila.
Tu je i 10 mm viši klirens od strandardnog, kao i bolji uglovi vožnje van puta (27° prilaza, 31° odlaska).

Napravljen na STLA Medium platformi, novi Compass podržava razne pogonske sklopove, uključujući blagi hibrid, plug-in hibrid i potpuno električne konfiguracije.
Jeep još uvek nije potvrdio koje konkretne opcije će biti dostupne u 4xe verziji, iako pogon na sva četiri točka i dodatni terenski režim na Selec-Terrain sistemu dolaze standardno. Plag-in hibridna verzija proizvodi kombinovanih 195 KS, dok potpuno električna varijanta sa dva motora ima 375 KS.
Očekuje se da će isporuke u Evropi početi u četvrtom kvartalu 2025. godine, a proizvodnja će se odvijati u Italiji.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs