

Kako navodi Motor1, nadogradnja dodaje podrazumeva modifikovano vešanje, portalne osovine i 37-inčne BF Goodrich Mud Terrain terenske gume na Grenadieru i Grenadieru Quartermaster Trialmaster. Takođe, tu su i 18-inčne kovane aluminijumske felne Hutchinson Industries.

Modifikacija portalne osovine povećava klirens Grenadiera za 185 mm, na 450 mm. Takođe povećava dubinu gaza vozila na 105 cm.

Ineos kaže da nadogradnja daje Grenadieru veći hod točkova, bolju artikulaciju osovina i širi otisak. Letech takođe dodaje sistem za kontrolu pritiska u gumama, visokoperformansne kočnice, prednje vitlo i nosač rezervnog točka. Vizuelna poboljšanja uključuju proširenja lukova točkova, terenske pragove, multifunkcionalne zadnje merdevine sa nosačem za kanister, krovni nosač, LED reflektore i jedinstvene oznake.

Pogonski sklop ostaje nepromenjen, a Grenadier i Quartermastersu dostupni sa BMW-ovim 3,0 litarskim B57 dizel ili B58 benzinskim motorom.

Unutra, svaki Letech Ineos ima grejana prednja sedišta, premium audio sistem, kožu, zatamnjena stakla, nove patosnice i svu standardnu opremu koja dolazi sa Trialmaster paketima.

Grenadier i Quartermaster počinju od 170.000 evra odnosno 171.000 evra, bez PDV-a. Ineos proizvodi vozila u svojoj fabrici pre nego što ih pošalje u Letechov pogon radi kompletiranja.
Knjige porudžbina su sada otvorene, ali su za sada ograničene na evropske kupce.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs