
I platformu i automobil je razvio kineski tehnički centar PATAC (Pan Asia Technical Automotive Center), koji pripada zajedničkom preduzeću SAIC-GM.

U vezi dimenzija, dužina nove limuzine je 5032 mm, širina 1952 mm, visina 1500 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 3000 mm.
Dizajn prednjeg dela je realizovan u korporativnom Pure stilu, koji se već nekoliko godina koristi za Buick automobile.

Electra L7 je opremljen hibridnim pogonskim sistemom, odnosno 1,5 litarskim turbo benzincem (ima 156 KS) koji radi samo kao generator, elektromotorom od 343 KS koji je instaliran na zadnjoj osovini i baterijom od 40.2 kWh.
Kombinovani domet iznosi 1400 km, od čega je 302 km vožnje samo u elektro režimu (svi podaci po kineskom CLTC ciklusu).
Ova limuzina sa težinom od 2105 kg može da postigne maksimalnih 200 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h traje 5,9 sekundi.

U ponudi će se naći i vrhunska verzija Avenir, čije karakteristike su panoramski krov, 19-inčni točkovi i hromirani detalji.
Electra L7 takođe dobija 50-inčni head-up displej sa proširenom stvarnošću i niz funkcija baziranih na veštačkoj inteligenciji.

Sem toga, Electra L7 će imati napredni autopilot drugog nivoa, u čijem razvoju pomaže kineska kompanija Momenta. Sistem uključuje lidar na krovu, a tu je i čip Qualcomm 8775 sa novom arhitekturom i podrškom za veštačku inteligenciju.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs