
I platformu i automobil je razvio kineski tehnički centar PATAC (Pan Asia Technical Automotive Center), koji pripada zajedničkom preduzeću SAIC-GM.

U vezi dimenzija, dužina nove limuzine je 5032 mm, širina 1952 mm, visina 1500 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 3000 mm.
Dizajn prednjeg dela je realizovan u korporativnom Pure stilu, koji se već nekoliko godina koristi za Buick automobile.

Electra L7 je opremljen hibridnim pogonskim sistemom, odnosno 1,5 litarskim turbo benzincem (ima 156 KS) koji radi samo kao generator, kao i elektromotorom od 343 KS koji je instaliran na zadnjoj osovini.
Ova limuzina sa težinom od 2105 kg može da psotigne maksimalnih 200 km/h.
Unutrašnjost još nije prikazana, ali se očekuje da će biti sa velikim ekranima i minimalnim setom dugmadi.

U ponudi će se naći i vrhunska verzija Avenir, čije karakteristike su panoramski krov, 19-inčni točkovi i hromirani detalji.
Sem toga, Electra L7 će imati napredni autopilot drugog nivoa, u čijem razvoju pomaže kineska kompanija Momenta. Sistem uključuje lidar na krovu, a tu je i čip Qualcomm 8775 sa novom arhitekturom i podrškom za veštačku inteligenciju.
Premijera bi trebalo da se održi uskoro, pa više detalja tek sledi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs