
Ova tehnologija se smatra bezbednijom, dugotrajnijom i omogućava brže punjenje od klasičnih litijum-jonskih baterija. Ipak, pravi adut kojim MG planira da osvoji kupce je neverovatno niska cena, navodi Index.hr.

Baterije s čvrstim elektrolitom se smatraju prekretnicom u svetu električnih vozila jer su znatno robusnije, bezbednije i zadržavaju visoke performanse čak i pri niskim temperaturama. Dok proizvođači poput Mercedesa i BMW-a godinama rade na razvoju i pripremi za serijsku proizvodnju, MG je povukao prvi potez.
Novi MG4 biće opremljen baterijom kapaciteta 70 kWh, koju proizvodi QinTao Energy, s gustinom energije od 180 Wh/kg. Prema navodima proizvođača, domet će iznositi solidnih 537 kilometara, uz snagu motora od 120 kW (163 KS). Reč je o kompaktnom modelu s pogonom na zadnje točkove, dugačkom 4,39 metara.
Ono što MG4 čini još uzbudljivijim jeste njegova cena. Menadžer marke MG Chen Cui je najavio "veoma konkurentnu cenovnu politiku". Konkretno, MG4 bi u Kini trebalo da košta manje od 9500 evra.

Za sada ostaje otvoreno pitanje da li će MG ponuditi MG4 po sličnim cenama i u Evropi. U Kini trenutno besni pravi cenovni rat među proizvođačima električnih automobila, što rezultira ekstremnim padom cena. Iako će cena u Evropi verovatno biti viša, MG4 je jasan pokazatelj da je sledeća faza elektromobilnosti već počela.
Izvor: Index.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG