

Serijski model nosi ime N-ONE e: pri čemu je u pitanju automobil baziran na Hondinom kei automobilu N-ONE (dužine 340 cm). Takođe je prošao kroz nekoliko modifikacija kako bi se prilagodio električnom pogonskom sklopu.

Sve je osmišljeno s ciljem da demonstrira kako model A-segmenta može da ponudi sveže, „zabavne za vožnju“ električne performanse, uz prepoznatljivu Hondinu upotrebljivost.

Kompanija kaže da je „dizajniran kao kompaktni električni automobil A-segmenta koji ostvaruje i praktičnu upotrebljivost i 'radost vožnje' koju samo Honda može da ponudi“.

Takođe, tu je i V2L funkcija koja omogućava vlasnicima da koriste N-ONE e: za napajanje svojih domova tokom nestanka struje ili drugih uređaja poput električnih bicikala ili laptopova.

Tehnički podaci još nisu saopšteni, jedino je najavljeno da će domet sa jednim punjenjem baterija iznositi 270 km. Neki mediji nezvanično pominju bateriju od 30 kWh i elektromotor sa 47 kW/64 KS.

Evropska premijera je zakazana za septembar i sajam mobilnosti u Minhenu, kada bi trebalo da da bude saopštena i cena za tržišta Starog kontinenta.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs