
U automobilskom svetu gde se vodeći brendovi posvećeni proizvodnji super i hiper automobila takmiče da nadmaše jedni druge tehničkim podacima, snagom, motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i električnim motorima, rekordima maksimalne brzine ili vremenima krugova na Nirburgringu, Kimera želi da potvrdi nešto odlučno drugačije: strast i emocije.

Duh i filozofija koji vode Luku Betija i tim Kimera Automobili fokusirani su na davanje prioriteta i obraćanje pažnje na ono što stvara jedinstvene emocije u automobilu, stimulišući čula: pogled na prefinjenu estetiku, od linija karoserije i enterijera do svakog mehaničkog detalja, prefinjeni zvuk motora, osećaj materijala, pa čak i tipičan i nepogrešiv miris trkačkog automobila.

Upravo su te emocije, stimulacija čula koju generišu posebni, izvanredni i jedinstveni automobili, dovele do strasti prema automobilima koja pokreće sektor koji je poslednjih godina u stalnom porastu i okuplja kolekcionare, profesionalce i javnost iz celog sveta koji se okupljaju na događajima kao što su Monterey Week, Carmel i Pebble Beach.

A Kimera EVO38, koja debituje na kalifornijskoj izložbi, predstavlja manifest samog brenda — prvi proizvodni automobil sa svim tehničkim paketima.
Unutrašnjost je trijumf fine kože, alkantare, ručnog šivenja, brušenog aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Dugmad za paljenje automobila prate uzbudljiv postupak koji podseća na borbeni helikopter, a instrumenti kombinuju analogne kazaljke sa integrisanom klasičnom elektronikom, čineći ih bezvremenskim.

Otvaranje haube EVO38 otkriva nova čuda inženjerstva i mehanike: 2,2 litarski četvorocilindrični motor i sa volumetrijskim kompresorom i sa turbom, isporučuje 600 konjskih snaga, sa 48V elektronskim sistemom.
Šasija je potpuno redizajnirana, a ugljenična vlakna i obrađeni aluminijum nalaze se svuda.
EVO38 je kontinuirano otkrivanje rešenja, funkcija i detalja koji uzdižu čistotu mehanike, savršeno prenošenih vozaču, sa svojim karakterom, zvucima i izrazima. Svaka mehanička reakcija se prenosi čisto i direktno na osobu za volanom; upravljanje je osetljivo i progresivno, a kočenje je stabilno i trenutno zahvaljujući ukupnoj lakoći automobila.
Stil Kimere EVO38 ostaje veran uspešnom receptu sa modela EVO37, iako EVO38 ima redizajnirani body kit. To podrazumeva veće otvore za vazduh na prednjem delu, haubu sa drugačijom ventilacionim otvorom, šire blatobrane, nove aluminijumske felne, izmenjeni poklopac motora, difuzor i zadnje krilo.
U skladu sa imenom, EVO38 će biti proizvoden u ograničenom broju od samo 38 jedinica.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs