
To je zato što je dobro opremljeni Grandland Electric AWD moćan u svakom pogledu - njegov obrtni moment do 509 Nm je jednako impresivan kao i njegova vučna sposobnost do 1.350 kilograma.

Uvek elektrifikovani Grandland obećava maksimalnu udobnost putovanja za do pet osoba u svakoj varijanti. Intelli-sedišta za vozača i suvozača, sertifikovana od strane organizacije Aktion Gesunder Rücken e.V., vrhunski info-zabavni sistem sa ekranom osetljivim na dodir u boji dijagonale do 16 inča i providni Pixel Box u centralnoj konzoli za bežično punjenje pametnih telefona samo su neki od primera pametnih rešenja koja svako putovanje u Opelovom vrhunskom SUV vozilu čine prijatnijim i opuštenijim. Novi Grandland Electric AWD takođe ima najmanje 485 litara prostora za teret u zadnjem delu za prevoz četvoronožnih članova porodice i prtljaga. Ako se zadnja klupa, deljiva u odnosu 40:20:40, preklopi, kapacitet se povećava na čak 1.580 litara. Pored toga, Opel nudi mnoštvo praktičnih dodataka za bicikle i slično.
Međutim, svi oni koji žele da ponesu još veću ili težu opremu za razonodu mogu to lako učiniti. Kuka za prikolicu se montira za samo nekoliko sekundi – čak i bez dodatnog alata. Sve ovo ostavlja samo da se okvir prikolice prikači na čamac ili džet ski i krene na put. Ovo je moguće jer novi Grandland Electric AWD može da vuče dodatni teret težine do 1.350 kilograma.

Maksimalna udobnost vožnje i bezbednost su glavni prioriteti za Grandland Electric AWD, čak i kada je potpuno natovaren i vuče prikolicu. S jedne strane, ovo je obezbeđeno ESP-om sa TSM funkcijom, koji aktivno sprečava ljuljanje prikolice tokom putovanja. S druge strane, dve dodatne komponente obećavaju bezbedno zadovoljstvo u vožnji koje je uvek prilagođeno situaciji u električnom vozilu sa pogonom na sva četiri točka, koje se može pohvaliti ukupnom snagom sistema od 239 kW (325 KS).

Vozači imaju izbor od četiri režima vožnje: „Normal“, „Eco“, „Sport“ i „4WD“. Dok u režimu „4WD“ oba elektromotora vozila sa pogonom na sva četiri točka rade kontinuirano i ravnomerno raspoređuju snagu na sva četiri točka kako bi se osiguralo optimalno prianjanje – posebno na klizavim površinama – u režimu „Sport“, volan i papučica gasa reaguju još direktnije zahvaljujući posebnom podešavanju. Maksimalna snaga i obrtni moment su dostupni u oba režima. Sa obrtnim momentom do 509 Nm, ovaj drugi osigurava da Grandland Electric AWD uvek kreće snažno i brzo.
A potpuno električni SUV sa pogonom na sva četiri točka je takođe izdržljiv za putovanja na odmor bez lokalnih emisija: U Ultimate paketu opreme, koji je trenutno dostupan za naručivanje, Grandland Electric AWD može da pređe do 483 kilometra (WLTP) bez zaustavljanja radi punjenja; dodatne verzije paketa opreme sa dometom do 501 kilometra (privremena vrednost prema WLTP) uslediće kasnije ove godine. Grandland Electric AWD-u je potrebno oko 30 minuta da napuni svoju litijum-jonsku NMC bateriju od 73 kWh (upotrebljiv kapacitet) od 20% do 80% na javnom brzom punjaču. Na kraju, ovo vozilo sa pogonom na sva četiri točka ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6,1 sekundu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs