
Ugljenična vlakna su preferirani materijal za karoseriju trkačkih vozila u nizu vrhunskih trkačkih serija, uključujući IMSA, gde se takmiči automobil Mustang GT3 koji je inspirisao Mustang GTD.
Mustang GTD Liquid Carbon pojačava aerodinamički, trkački stil, a da pritom ne žrtvuje nikakve ekstremne performanse na stazi. Izgled je takođe funkcionalan. Zamena lima na vratima lepljenim ugljeničnim vlaknima smanjuje težinu u poređenju sa Mustang GTD Carbon serijom sa Performance paketom.

„Mustang GTD Liquid Carbon je vrhunski izraz visokotehnološke, visokoperformansne konstrukcije Mustanga GTD i podsetnik je na vrhunske mogućnosti izvedene iz trka koje se nalaze ispod površine svakog Mustanga GTD“, rekao je glavni programski inženjer Mustanga GTD Greg Gudol. „Mustang GTD je automobil sjajnog izgleda, a sada se još više ističe svojom upečatljivom izloženom karbonskom karoserijom i funkcionalnim aerodinamičkim elementima.“

Kao i kod Carbon serije, karbonsko tkanje haube, krova, zadnjeg dela i zadnjeg krila savršeno se uklapa duž centralne linije vozila. Pored toga, blatobrani i bočni paneli se uklapaju sa leđnim elementima vozila, predstavljajući kohezivan obrazac u karoseriji od ugljeničnih vlakana.
Mustang GTD Liquid Carbon ima jedinstvene crne Brembo kočione čeljusti, koje se slažu sa anodiziranom karoserijom sa sjajno crnim natpisom GTD. I kao i Mustang GTD Spirit of America, Performance paket je standardan.
„Visoke performanse zahtevaju veliku preciznost. Kada smo dizajnirali Mustang GTD Liquid Carbon, bilo je neophodno da ovi mali detalji budu prisutni, jer govore o brizi i pažnji potrebnim za izgradnju vozila poput Mustanga GTD i za takmičenje i pobedu na svetskoj sceni sa Mustangom GT3“, rekao je Entoni Kolard, menadžer dizajna Mustanga GTD.

Unutrašnjost se ističe smelom kombinacijom crne kože i Dinamica mikrofibera, uz Hyper Lime šavove na sedištima, panelima vrata, centralnoj konzoli, instrument tabli i volanu.
Još ranije je objavljeno da Mustang GTD pokreće 5,2 litarski V8 motor sa kompresorom i 800 KS pri 7.500 o/min. Za prenos snage na zadnju osovinu je zadužen osmostepeni automatski menjač s dva kvačila.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs