
U pitanju je grand tourer sa četvoro vrata, koji u konstrukciji koristi aluminijum i kompozite ojačane ugljeničnim vlaknima, uz uvođenje redizajnirane estetike i funkcionalnost enterijera koji otvara put za budućnost Karme.

5077 mm dugački automobil se ističe elegantnijim izgledom, koji između ostalog karakterišu oštriji nos, nova zadnja svetla, moderniji zadnji branik i točkovi od 22 inča.

Gyesera se odlikuje najnovijom evolucijom hibridnog EREV pogonskog sklopa kompanije Karma Automotive, koji isporučuje 566 KS i 740 Nm obrtnog momenta, dok ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje za 4,0 sekunde.
U unutrašnjosti automobila se u odnosu na prethodne modele ističu izmenjena centralna konzola, veći ekran osetljiv na dodir, kao i novi volan.

Unutrašnjost se ističe kožom „Moondust“, kao i „Atmosphere Blue“ akcentima. U skladu sa spoljašnjim dizajnom, čisti i jednostavni oblici se protežu širinom kabine od vrata do vrata, uključujući tanke metalne ukrase
Tehnologija je pokretana potpuno novom platformom Cockpit Information Controller (CIC) baziranoj na Qualcomm 8155 i Human-Machine Interface (HMI) sa grafikom „Target Acquisition“ koja pruža iskustvo usmereno na vozača i prilagođava se kako bi odražavala izabrane performanse vozila u odnosu na izabrani režim vožnje.
Digitalni klaster i CIC odbacuju trend sveprisutnih info-zabavnih ekrana u korist diskretnog i vozački usmerenog pristupa koji digitalne displeje tretira kao dodatak estetici kabine, a ne kao fokus. Ekrani su redizajnirani kako bi pružili intuitivniju funkcionalnost, uključujući novi pristup podesivosti grejanja, ventilacije i klimatizacije.
Proizvodnja treba da počne u poslednjem kvartalu ove godine, a prema ranijim najavama, očekuje se cena od oko 165.000 dolara.
Kompanija je ranije inače najavljivala da ima za cilj da proizvede 2.000 jedinica tokom četvorogodišnjeg ili petogodišnjeg proizvodnog perioda u svojim pogonima u Moreno dolini u Kaliforniji.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs