
Ukratko, njihov LFG ima pogon na sva četiri točka, diferencijale sa ograničenim proklizavanjem, podesive amortizere, zaštitu od prevrtanja, gume za sve terene, rezervoar za gorivo velikog dometa...

Jedna od pogonskih opcija je izvedena iz 3,1 litarskog šestocilindarskog motora iz Tuthilla 911K, a ovde je povezan sa šestostepenim sekvencijalnim menjačem.

U paketu su između ostalog i karoserija od ugljeničnih vlakana, lagani Iconel izduvni sistem, klima uređaj, satelitska navigacija...

Iako LFG ima zatvoreni kokpit, može se ukloniti za dva minuta za klasično iskustvo vožnje bagija na otvorenom.

Najavljuje se ograničena serija od samo 100 primeraka, ali cena za sada nije saopštena.
„Ovaj projekat je počeo kao san mog dugogodišnjeg prijatelja Ričarda i mene, koji stalno tragamo za vrhunskim izrazom slobode i performansi“, rekao je Filip Sarofim iz kompanije Meyers Manx. „Rezultat je upravo ono što smo tražili; sirovo, visceralno, novo i potpuno beskompromisno.“
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs