
Mitsubishi Motors je u Japanu prikazao unapređenu verziju kei automobila Delica Mini, modelske godine 2026.
340 cm dugački Mitsubishi Delica Mini na tržište dolazi ove jeseni, i to sa oštrijim stilom, unapređenom tehnologijom i revidiranim oslanjanjem.

Između ostalog se ističu veća prednja svetla, nova maska, kao i revidirani branik sa elementima Dynamic Shield u boji karoserije, sa drugačijim usisnicima i istaknutijom zaštitnom pločom. Hauba, prednji blatobrani i vrata su takođe doživeli promene, dok je gornji ugao vetrobranskog stakla pomeren napred za 115 mm, dajući mu uspravniji stav.

Zadnji deo ima modernija LED zadnja svetla, ukras u boji karoserije na vratima prtljažnika i veću zaštitnu ploču. Paleta boja je osvežena sa dve nove nijanse, Sand Beige Pearl i Denim Blue Pearl. Takođe, dostuone su dvobojne konfiguracije sa kontrastnim crnim krovom.

Enterijer usvaja moderniji digitalni kokpit sa instrument tablom od 7 inča i infotejnment sistemom od 12,3 inča. Tu su i kvalitetniji materijali sa premium bež oblogama, poboljšana izolacija i više opcija za konfigurabilni raspored sedišta. Oprema uključuje širi paket ADAS sistema i 3D Multi Around monitor koji koristi četiri senzora kamere.

Vozilo pokreće trocilindrični benzinski motor od 658 kubika. Ovaj motor ima 38 kW/52 KS i 60 Nm obrtnog momenta u standardnoj atmosferskoj verziji, dok turbo varijanta raspolaže sa 47 kW/64 KS i 100 Nm. Snaga se prenosi ili na prednje (FWD) ili na sva četiri točka (Full-Time 4WD) isključivo putem CVT automatskog menjača.

Mitsubishi je istovremeno predstavio i novu generaciju modela eK Space. Ovaj mali automobil deli istu osnovu, enterijer i veliki deo karoserije sa Delicom Mini, ali ima drugačiji prednji deo, nalazi se bliže tlu i nema plastične obloge i zaštitne ploče kao Delica Mini.


Lansiranje novih Mitsubishijevih kei automobila na japanskom tržištu je zakazano je ovu jesen. Delica Mini će koštati između 1,95 i 2,95 miliona jena (od 11.320 do 17.125 evra), a Mitsubishi eK Space od 1,75 do 1,95 miliona jena (od 10.160 do 11.320 evra).
Na kraju, tu je i Nissanova verzija modela eK Space, pod nazivom Nissan Roox.

Kao i kod Mitsubishija, i ovde imamo trocilindrični motor od 658 kubika, prednji ili pogon na sva četiri točka, CVT menjač, moderniju unutrašnjost sa infotejnment sistemom od 12,3 inča i širi paket ADAS sistema.


Nissan navodi da će Roox biti dostupan u Japanu od kraja godine, po ceni za baznu verziju od oko 1,6 miliona jena (9.290 evra).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs