
To će biti i peti električni model Toyote za Kinu, pri čemu većina koristi tehnologiju koju je obezbedio BYD.

Kako bilo, bZ7 ima za cilj da zauzme tržište velikih električnih limuzina, a predstavlja se kao spoj „Toyotine sigurne, pouzdane i visokokvalitetne proizvodnje“ i „kineske napredne tehnologije“.

Sa dužinom od preko 5 metara, bZ7 je dimenzijama u ligi modela kao što su Tesla Model S, Mercedes EQE i BMW i5.
Dužina iznosi 5130 mm, širina 1965 mm, visina 1506 mm, međuosovinsko rastojanje je 3020 mm, dok su točkovi od 20 inča.

Toyota je pozicionirala ovaj model kao „vodeći“ u svojoj električnoj liniji u Kini, tako da njime cilja visoko.
U unutrašnjosti se ističe veliki informativno-zabavni ekran koji radi na Huaweijevom Harmony OS-u. Digitalna instrument tabla je minimalistička, a drveni akcenti upareni sa ambijentalnim osvetljenjem odaju vrhunsku atmosferu. Centralna konzola nudi neke tipične tipke i uključuje mesta za bežično punjenje.

Toyota obećava da će bZ7 doći sa „najnovijom inteligentnom tehnologijom“.
Kineski inženjeri su takođe zaslužni za autopilot sa lidarom iznad vetrobranskog stakla, ali ovog puta od kompanije Momenta: obećan je visok nivo autonomne vožnje.
Za sada je potvrđena verzija sa elektromotorom od 282 KS, pri čemu limuzina teška 2105 kg može dostići 180 km/h. Takođe je poznato da je baterija sa litijum-gvožđe-fosfatnom tehnologijom, ali njen kapacitet i parametri autonomije još uvek nisu objavljeni.
Za proizvodnju će se brinuti kompanija GAC Toyota, dok se cena u vesti ne navodi.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs