
Vezel e:HEV RS koristi hibridni sistem, a kupci će moći da biraju između pogona na prednje ili sva četiri točka.

Vizuelno, model se razlikuje po posebnoj masci sa RS amblemom, sportskim proširenjima na prednjem i zadnjem braniku sa tamnim hromiranim umecima i odgovarajućim bočnim pragovima. Pored toga, tu je i komplet aluminijumskih felni od 18 inča.

U ponudi je pet boja, uključujući Premium Crystal Red metalik boju.

Unutra, kabina dobija tamniju, sportskiju temu istaknutu crvenim šavovima i detaljima. Volan i menjač su obloženi kožom, plafon je crne boje, a sedišta imaju Lux Suede umetke.

Standardna oprema je bogata, uključujući potpuno LED farove, grejanje prednjih sedišta i volana, dvozonski klima uređaj, bežično punjenje, otvaranje vrata prtljažnika bez upotrebe ruku i Honda Sensing ADAS paket. Jedine opcije su kamera sa višestrukim pogledom i premium audio sistem sa 10 zvučnika.
Honda je spustila i vešanje i rekalibrisala električni servo upravljač za oštriji i direktniji odziv.
Ipak, Vezel e:HEV RS nije dobio više snage. Standardni e:HEV pogonski sklop kombinuje 1,5 litarski benzinski motor sa dva elektromotora, od kojih jedan deluje kao generator, a drugi pokreće točkove. Zajedno, oni proizvode 96 kW/131 KS i 253 Nm obrtnog momenta.
Honda Vezel e:HEV RS će se pojaviti u prodaji u Japanu sledećeg meseca. Nova varijanta košta 3.748.800 jena (21.605 evra) za verziju sa prednjim pogonom i 3.968.800 jena (22.870 evra) za verziju sa pogonom na sva četiri točka.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs