
Kineski BAIC je predstavio novi električni hečbek Arcfox T1, koji će u Kini biti ponuđen po atraktivnoj ceni da bi se takmičio sa popularnim modelima BYD Dolphin, Geely Geome Xingyuan i GAC Aion UT.
Arcfox T1 je prvi put prikazan na proleće na Šangajskom salonu automobila, ali je tada imao status konceptnog automobila. Međutim, serijska verzija se ne razlikuje mnogo od izložbenog automobila.

Električni automobil je napravljen u novom korporativnom stilu Arc-Flow, a što se dimenzija tiče, T1 je dugačak 4337 mm, širok 1860 mm, visok 1572 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2770 mm.

Za T1 su predviđeni točkovi od 18 inča, sa gumama dimenzija 215/55 R18.
Što se tiče unutrašnjosti, T1 predstavlja inovativnu plutajuću konzolu. Neprekidni panel se proteže od kontrolne table do panela vrata, uparen sa centralnim ekranom osetljivim na dodir od 15,6 inča i instrument tablom od 8,8 inča.

Prihvatajući princip „manje je više“, enterijer koristi velike, glatke površine da bi pojačao osećaj celovitosti i čiste estetike. Panoramski krovni otvor dopunjuje svetlu oblogu plafona, poboljšavajući vizuelnu transparentnost i stvarajući otvorenu atmosferu „Bezgranične panoramske kabine“.

Boje spoljašnjosti: Dawn White, Watt Blue, Streamer Silver, Rosy Dawn Purple i Midnight Gray.
Šeme boja enterijera: Cloudy Rice, Black Gold i Sand Brown, donoseći mirno i udobno iskustvo u kokpitu.

1450 kg težak automobil pokreće elektromotor sa 70 kW/95 KS ili 95 kW/129 KS, dok je maksimalna brzina ograničena na 150 km/h. Litijum-gvožđe-fosfatne baterije isporučuje CALB, a imaju kapacitet od oko 42 kWh što bi trebalo da bude dovoljno za najmanje 410 km dometa (po kineskom CLTC ciklusu).
Potrebno je samo 16,9 minuta da se napuni od 30% do 80% stanja napunjenosti (SOC), a vozilo je opremljeno i funkcijama V2V (Vehicle-to-Vehicle) i V2L (Vehicle-to-Load).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs