

Tačnom su se pokazale najave da će izvozne verzije dobiti drugačija, “globalnija” imena. Tako je kineski Volkswagen Magotan postao Passat, dok je Sagitar L dobio ime Jetta. Aktuelne genereacije globalnog Passata (prodaje se samo kao karavan) i Jette nisu dostupne u regiji. Što se tiče dizajna, bliskoistočne limuzine se ne razlikuju od svojih kineskih blizanaca, baš kao što je tehnologija prenesena iz Magotana i Sagitara L.

Lista opreme bliskoistočnog Passata, zavisno o nivou opreme, uključuje panoramski krov, ventilaciju i masažu sedišta, virtuelnu instrument tablu, multimedijalni sistem sa tabletom od 12,9 ili 15 inča, head-up displej, bežično punjenje pametnih telefona, dvozonsku ili trozonsku klimu, standardni ili adaptivni tempomat, automatsko kočenje, pomoć pri zadržavanju u traci i nadzor mrtvog ugla. Passatu nedostaje samo namenski multimedijalni ekran osetljiv na dodir za putnike pozadi, element koji se nalazi u Magotanu.


VW Passat je opremljen 4-cilindričnim turbobenzincima 1.5 TSI (160 KS) i 2.0 TSI (220 KS), dok je jedina opcija za kupce Jette – manji 1.5 TSI (160 KS). Sve limuzine prenose snagu putem 7-stepenog DSG menjača s dvostrukim kvačilom.
Prednarudžbine su već otvorene na Bliskom istoku. Tako u Kataru cena Volkswagen Jette počinje od 84.900 rijala (oko 19.800 evra), dok za najjeftiniji Volkswagen Passat treba dati 99.900 rijala (oko 23.300 evra).
Izvor: Auto.ba
Foto i video: Volkswagen