
B-segment je drugo najveće tržište u Evropi: u 2022. godini, ovaj segment, koji uključuje subkompaktne automobile, činio je 27 posto svih prodatnih vozila. Međutim, električni automobili ostaju retkost u ovoj grupi. Nedavna francuska studija otkrila je da u B-segmentu postoji manje od 20 dostupnih električnih automobila, u poređenju s 40 u C-segmentu i 25 u D-segmentu.

Prema izveštaju Boston Consulting Group, “demokratizacija” e-mobilnosti zavisi od uspeha proizvođača u izgradnji pristupačnog električnog vozila B-segmenta za evropsko tržište. Firma VinFast je otkrila da su viši troškovi trenutne tehnologije električnih vozila naveli proizvođače da favorizuju veće, profitabilnije modele.

Vijetnamska kompanija se pozicionira kao konkurentan brend pristupačnih električnih vozila. VF 6 je drugi model kompanije koji je lansiran u Evropi, nakon većeg SUV-a VF 8. VinFast ima za cilj da evropskim potrošačima ponudi visokokvalitetne proizvode, sveobuhvatne cene i odličnu korisničku podršku: VF 6 transformira preferencije potrošača, pritom učvršćuje poziciju kompanije na tržištu e-vozila.

Pored pristupačne cene, ključni adut VF 6 je upečatljiv dizajn, koji potpisuje italijanski Torino Design. Kosa linija krova i prepoznatljivi LED farovi naglašavaju sportski, ali i elegantni karakter SUV-a. U unutrašnjosti, VF 6 impresionira modernim dizajnerskim jezikom i stavlja veliki naglasak na ergonomiju. Tradicionalna ručica menjača je zamenjena elektronskim biračem brzina.
VF 6 se od konkurenata izdvaja multilink zadnjim vešanjem, koji omogućava glatku i udobnu vožnju na lošim puetvima, a istovremeno poboljšava agilnost i upravljivost vozila. Pokretan električnim motorom snage 150 kW (204 KS) i 310 Nm obrtnog momenta (Plus paket opreme), VF 6 pruža impresivne performanse, koje poboljšava napredna aerodinamika.
Izvor: Auto.ba
Foto: VinFast