
Uz sitne dizajnerske promene, dužina, širina i visina ostaju nepromenjene: 4780/1837/1515 mm, s međuosovinskim rastojanjem od 2718 mm.
Kako navodi Revija HAK, kokpit je opremljen upravljačem s tri kraka, 8,8-inčnom LCD instrumentnom pločom i 10,1-inčnim centralnim kontrolnim ekranom, pokretanim BYD-ovim DiLink pametnim kokpit sistemom. Novi automobil je zamenio kristalnu ručicu menjača elektronskom ručicom menjača, ostavljajući više prostora na centralnoj konzoli. Ostale konfiguracije uključuju ručno podesiva prednja sedišta, audio sistem sa 6 zvučnika, daljinsko upravljanje vozilom putem mobilnog telefona, šest vazdušnih jastuka, prtljažnik od 508 litara i tempomat.

Plug-in hibridni sistem se sastoji od 1,5 litarskog atmosferskog motora i elektromotora smeštenog napred. Motor ima maksimalnu snagu od 74 kW (99 KS) i obrtni moment od 126 Nm, dok elektromotor generiše 120 kW (161 KS) i 210 Nm, obezbeđujući vreme ubrzanja od 0 do 100 km/h za 7,9 sekundi. Blade baterijski paket od 15,87 kWh produžuje električni domet, dok ukupni domet iznosi 2000 km.
Ova ponuda je dokaz žestokog rata cena koji traje u Kini. Nažalost, ovakve cene nećemo viđati u Evropi…
Izvor: Revijahak.hr
Foto: BYD