

Novi izgled je predstavljen ranije ovog leta, a Grand Wagoneer za 2026. godinu u velikoj meri se oslanja na električni Wagoneer S. Kao deo ovih izmena, model usvaja potpuno novi prednji deo sa minimalističkom maskom sa sedam otvora. Ona je osvetljena i vizuelno se uliva u nove farove. Dalje ispod, nalazi se izraženiji centralni usisnik koji je okružen novim LED dnevnim svetlima u obliku slova T.

Oznaka Wagoneer na haubi je zamenjena logom Jeepa. Tu su i nova LED zadnja svetla pune širine, kao i zadnja oznaka Jeepa. Model takođe izbacuje hrom, a dobija restilizovane točkove od 18 do 22 inča.

Promene u enterijeru podrazumevaju novi head-up displej kod skupljih varijanti, a za koji se navodi da ima ma „značajno veće vidno polje nego kod prethodnih verzija“.

Grand Wagoneer takođe ima veći 12-inčni Uconnect5 infotejnment sistem. On zamenjuje prethodni 10,1-inčni displej, koji je ranije bio standardan na Wagoneeru.

Ispod haube se nalazi twin-turbo 3,0 litarski redni šestocilindrični motor sa 313 kW/426 KS i 635 Nm obrtnog momenta.
Velika vest je i potpuno nova varijanta sa produženim dometom poznata kao Grand Wagoneer REEV. U velikoj meri pozajmljuje elemente od Rama 1500 REV, a ima bateriju od 92 kWh, kao i 3,6 litarski Pentastar V6 motor koji služi kao generator. Očekuje se da će biti najbrži i najmoćniji Grand Wagoneer ikada napravljen, jer kompanija procenjuje kombinovanu snagu od 482 kW/656 KS i 840 Nm obrtnog momenta. Ovo bi trebalo da omogući ovom SUV-u da ubrza od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) za tačno pet sekundi i da ima domet od oko 805 km.
Standardni 2026 Jeep Grand Wagoneer će ući u proizvodnju kasnije ove godine, a nakon njega će uslediti i varijanta sa produženim dometom.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs