
Oznaka DM-i nam govori da će biti dostupan sa plug-in hibridnim pogonom – barem za početak. Na globalnim tržištima, nudi se i potpuno električni Sealion 5 EV.

Za DM-i PHEV možemo očekivati 1,5 litarski četvorocilindrični benzinski motor uparen sa napred postavljenim elektromotorom koji proizvodi kombinovanih 194 KS i 300 Nm obrtnog momenta, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h za 8,3 sekunde.
BYD Sealion 5 DM-i ima bateriju od 12,96 kWh, što je dovoljno za električni domet vozila od 71 km po NEDC standardu, i kombinovani domet benzinskog i električnog pogona od 1.001 km.

Sa dužinom od 4.738 mm, Sealion 5 je nešto duži od automobila sa kojima je dizajniran da se takmiči – ali njegov raspored sa pet sedišta i prtljažnik od 520 litara svrstavaju ga u srce segmenta porodičnih SUV vozila.

Specifikacije za Veliku Britaniju tek treba da budu određene, ali je verovatno da će Sealion 5 imati veći deo opreme koju očekujemo od evropskih BYD automobila, uključujući sada već poznati rotirajući ekran osetljiv na dodir.
Očekuje se da će Sealion 5 koštati od oko 30.000 funti kada prvi automobili stignu u Veliku Britaniju početkom 2026. godine.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs