
Najveća izmena se naravno odnosi na potpuno promenjeni prednji deo, koji je dizajniran po uzoru na hibridni Prius. To podrazumeva drugačija svetla, novu masku i branik.

Novi nos je duži od prethodnog, a pored toga međuosovinsko rastojanje je produženo za 50 mm: sada kineska Corolla ima istih 2750 mm između osovina kao i lokalna verzija pod nazivom Toyota Allion. Takođe, dužina sedana je porasla na 4710 mm. Istovremeno, širina (1780 mm) i visina (1435 mm) se nisu promenile. Zapremina prtljažnika ostaje 470 litara.
Tu su i novi točkovi od 16 i 17 inča, kao i doterana zadnja svetla.

Unutra je novi digitalni kokpit sa instrument tablom od 8,8 inča i centralnim ekranom osetljivim na dodir od 12,9 inča, zajedno sa najnovijim Toyotinim paketom za pomoć vozaču dostupnim čak i na osnovnim modelima.

Što se tiče game motora, tu su 2,0 litarski atmosferski benzinski motor sa 171 KS i hibridna verzija sa 1,8 litarskim benzincem.
Corolla se u Kini tradicionalno proizvodi u zajedničkom preduzeću FAW-Toyota.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Planet Car News / Toyota