home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

2026 Toyota Probox

2 Dec 2025 - 07:00 Noviteti Link
Toyota Probox
 
Originalni Toyotin Probox je debitovao 2002. godine, dok je aktuelna generacija stigla 2014. godine sa promenama koje su više ličile na fejslift nego na potpuni redizajn.

Toyota Probox

Toyota je sada ovom karavanu dugačkom 4245 mm namenila par modifikacija i za modelsku godinu 2026. Te izmene su uglavnom usmerene na ispunjavanje najnovijih japanskih bezbednosnih zahteva i produženje veka trajanja vozila koje već deluje imuno na zastarevanje, piše Carscoops.

Toyota Probox

Najveća vest za 2026. godinu je poboljšani Toyota Safety Sense paket koji je bio propisan lokalnim zakonodavstvom. On uključuje poboljšani sistem za prevenciju sudara koji sada može da radi na raskrsnicama, zajedno sa Proactive Driving Assistom koji pomaže pri upravljanju i usporavanju.

U unutrašnjosti, Probox se drži osnovnih stvari. Instrument tabla dobija novi 4,2-inčni multi-informativni displej, uparen sa redizajniranim volanom pozajmljenim iz Corolle. 

Još uvek nema infotejnment ekrana, jer se na njegovom mestu nalazi plastični panel. Opcione karakteristike uključuju automatski zatamnjujući retrovizor, kao i presvlake za sedišta koje se lako čiste.

Toyota Probox

Mehanički, Probox i dalje počiva na osnovi ukinutih modela Corolla Axio i Fielder modela, koji su postepeno ukinuti ranije 2025. godine. Takođe je osnova za JPN Taxi model.

Za 2026. godinu, Toyota je smanjila ponudu pogonskih sklopova. Osnovni 1,3 litarski motor je ukinut, ostavljajući 1,5 litarski redni četvorocilindrični motor kao standardnu opciju. Proizvodi 107 KS i uparen je sa CVT menjačem koji šalje snagu ili na prednje točkove ili na sva četiri točka.

Postoji i hibridna varijanta, koja koristi manje snažnu verziju istog motora uparenu sa jednim elektromotorom.

Toyota Probox

Cena ažuriranog Proboxa počinje od 1.918.400 jena i dostiže 2.261.600 jena za top verziju, ili otprilike od 12.300 do 14.500 dolara. To ga čini oko 210.000 jena (1.350 dolara) skupljim nego ranije, iako ostaje jedan od najjeftinijih karavana dostupnih i za privatne kupce i za vlasnike voznih parkova.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 53



Komentari