
Aktuelna limuzina generacije G60, predstavljena 2018. godine, ostala je uglavnom nepromenjena. Sada, sedam godina kasnije, Century dobija skromnu, ali značajnu dozu ažuriranja usmerenih uglavnom na bezbednost, praćenu primetnim povećanjem cene, navodi Carscoops.

Sa dužinom od 5.335 mm, Century usvaja Toyotin najnoviji paket Safety Sense, paket koji je već uveden u veći deo ponude brenda. Dodate karakteristike uključuju unapređeni sistem za prevenciju sudara sa proširenim opsegom detekcije vozila, pešaka, biciklista i motocikala, koji sada funkcioniše i na raskrsnicama. Proaktivna pomoć u vožnji dodaje dodatnu podršku kod upravljanja i kočenja kada se pešak ili biciklista neočekivano pojavi.

U kabini, 8-inčni infotejnment ekran sada je standardna oprema. Osim ovoga, dizajn enterijera i eksterijera ostaju netaknuti.

Ispod haube je hibridni pogonski sklop, preuzet iz prethodne generacije Lexusa LS 600h. Atmosferski 5,0 litarski V8 motor i elektromotor proizvode kombinovano 317 kW/431 KS, šaljući snagu na zadnju osovinu putem eCVT menjača.
Century standardno dolazi sa električno kontrolisanim vazdušnim vešanjem i aktivnom kontrolom buke. Za razliku od Century SUV-a i uprkos globalnim težnjama brenda, sedan ostaje ekskluzivan za japansko tržište. Nešto poboljšani model košta od 23 miliona jena (oko 149.000 američkih dolara), što je povećanje od 2.920.000 jena (19.000 dolara) u poređenju sa prethodnom verzijom. Uprkos tome, ostaje jeftiniji od SUV verzije, koja počinje od 27 miliona jena (174.000 dolara).
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs