home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

U Jaguaru su odlucili da jos jednom, zaista po poslednji put, obnove svoj aktuelni model S-type iako su vec najavili i njegovog naslednika sa novim imenom XF. Ocigledno da se novi XF nece pojaviti bas tako brzo kao sto se mozda ocekivalo cim su se u Jaguaru tj. Fordu odlucili na usavrsavanje sadasnjeg modela. Doterivanje je ipak vise ograniceno na spoljasnji i unutrasnji dizajn i visi stepen serijske i opcione opreme nego na temeljito tehnicko usavrsavanje. To ce ipak biti zadatak novog XF-a. I sta donosi restilizovani S-type?

Spolja ce samo poznavaoci primetiti doteranu sacastu masku ( gril hladnjaka) i nove sportske branike u stilu sportskog S-type R. I pozadi se noviteti svode na nove branike i blago promenjenu grafiku svetala. Uz sve to nov je jos dizajn alu tockova, koji su 17 incni za osnovnu verziju, preko 18 incnih za srednje opremljene verzije pa do 19 inca za sportski type R model. Ipak svi ovi detalji su jos jednom istakli svu dinamicnost oblika ovog Jaguara uprkos njegovog poduzeg staza na trzistu. Srz Jaguara, osim mehanike je takodje i njegova kabina. Velikih promena nema ali nova oprema bilo serijska bilo opciona jos vise naglasavaju luksuz i komfor. Za modele SE i Sport u ponudi su nova sportska multifunkcionalna sedista dok se bazni model sada serijski oprema sa koznim volanom. Naravno moguce su sve moguce doplate za povecanje luksuza u unutrasnjosti od razlicitih boja koze do mahagonija u kabini. U cilju olaksavanja parkiranja i tehnickog update-a ovog modela sada se u svim verzijama standardno nalazi rear park assist. U svim varijantama se kao serijska oprema nalazi i dvozonska automatska klima, cruise control i bluetooth telefonska konekcija. Paleta motora obuhvata 2,7 litarski dizel i 2 benzinca i to 3,0 V6 i 4,2 V8 sa 400KS. Izdvaja se dizelas sa 152Kw(207KS) i 435 Nm kao i svojom maksimalnom brzinom od 230 km/h i ubrzanjem za 8,5 sekundi od 0 do 100 km/h. Pri tom prosecna potrosnja prema fabrickim tvrdnjama iznosi samo 6,8 litara. Uz dizelas se nude 2 menjaca sa 6 stepeni, jedan rucni drugi automatik. Prethodne navedene vrednosti o potrosnji i ubrzanju dizelasa se odnose na verziju sa rucnim menjacem. Premijera obnovljenog S-typa ce se odrzati na salonu automobila u Bolonji.



čitanja : 2481



Komentari