home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs   

Test Novosti : "Sitroen C1 enterprajz - kargo", najpraktičnije malo dostavno vozilo za gradske ulice

Nedavno, u Nemačkoj, na Simpozijumu o robnom transportu drumskim saobraćajem u velikim gradovima, kojem su i "Novosti" prisustvovale, objavljen je podatak da je u čak 46 gradova najsnažnije ekonomije Evrope, uspostavljen specijalan zonski režim u kojima su uvedene brojne restrikcije za teške kamione, ili su oni potpuno proterani daleko van oboda grada.

Primer Nemačke slede i mnoge druge zemlje EU, a svakodnevni pogled na beogradske zakrčene saobraćajnice, teške kamione koji tutnje centralnim gradskim ulicama, "garantuje" da će i čelnici našeg glavnog grada, u skorijoj budućnosti biti prinuđeni, da vedu još neke "evropske običaje". Tu na scenu stupaju manja transportna sredstva, kombi vozila, venovi koji će vršiti dostavu robe sa oboda u centar grada.

"Sitroenov" program dostavnih vozila, brižljivo koncipiran od strane francuskih dizajnera i inženjera već godinama daje izvanredne rezultate među korisnicima ovog programa u čitavoj Evropi. Dostavni program vozila podrazumeva spoj spoljne estetike i komfora za vozača i suvozača sa nosivošću i prostranošću za smeštaj tereta.

Potražnja velikog broja kupaca uslovila je nastanak malenog i izuzetno praktičnog mališana "sitroen C1 enterprajz- kargo" koga smo zahvaljujući "Vitro grupi" mali priliku da testiramo. To je simpatični, "prćavi" mališan koga pokreće benzinski motor 1.0 (postoji i dizel varijanta sa motorom od 1.4). Nosivost "kamiončeta" je 330 kilograma, sasvim dovoljno za manje trgovnske radnje, većinu zanatlija... Ono što "karga" izdvaja iz konkurencije je zavidna dodatna oprema koja će vozaču omogućiti ugodnije i bezbednije "radno mesto". U standardnoj opremi nalaze i ABS, vazdušni jastuci za vozača i suvozača, CSC kontrola stabilnosti i rasporeda sile kočenja u krivinama i sistem uvlačenja stuba upravljača u slučaju sudara. Naravno, tu je i klima bez koje bi vožnja užarenim gradskim ulicaa bila nezamisliva. Pri tome, ne hladi se samo kabina već i transportni deo vozila što je izuzetno pogodno za nekoga ko transportuje prehrambenu robu. Zahvaljujući povoljnoj ceni (firme naravno, ne plaćaju PDV prilikom kupovine) izuzetno skromnoj potrošnji, koja na našem testu nije prelazila pet litara benzina na 100 kilometara, ovaj "Sitroenov" mališan je prava kovnica novca. Jer, prostom računicom se dolazi do realnog troška transporta od 1,8 dinara po kilogramu na pređenih 100 kilometara! Pri tome, "Vitro grup" vas čašćava, u saradnji sa "Lukoilom" i sa deset litara goriva. Materijali koji se koriste za izradu "C1 karga" su kvalitetni, izdržljivi, što garantuje i nisku cenu održavanja.

Dolazimo i do cene – 6.990 evra za benzinski, odnosno 8.780 evra za 1.4 Hdi dizel agregat, bez PDV-a...

TEHNIČKI PODACI

Motor: 1.0 benzin

Snaga: 70 KS

Maks.brzina: 157 km/čas

0-100 km/čas: 13,7 sek.

Potrošnja: Lit/100 km

Grad: 5,5

Van grada: 4,1

Kombinovano: 4,6

Dužina: 3.430 mm

Širina:1.410 mm

Visina:1.460 mm

Ptrljažnik: 700 lit.

Nosivost :330 kg.

Garancija motora: 24 meseca

Karoserija: Tri godine na boju, 12 na koroziju



čitanja : 1392



Komentari

U prtljazniku Stojadina ima vise mesta.

Autor milan 22 Jul 2010, 10:04

@milan
ne postoji auto A segmenta sa "normalnim" prtljaznikom! Ovo je gradski autic a ne transporter...
P.S. sad ce da se javi onaj Nesa M da me demantuje, i10 je savrsen...:)))

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:29

P.S. mislio sam na putnicku verziju...

Autor carobnjak 22 Jul 2010, 10:33