home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Pressonline.rs  

Novi hibridni sportski kupe „honda CR-Z" napravljen je u stilu malog bolida sa kojim se po gradskim ulicama perfektno upravlja, manerviše, startuje i maksimalno uživa tokom vožnje

Predstavlja kombinaciju čiste, efikasne, benzinsko-električne pogonske grupe sa šestostepenim manuelnim menjačem i elegantnom karoserijom kupea, a opremljen je fleksibilnom konfiguracijom sedišta „dva plus dva".

Ekipa Pressa imala je jedinstvenu priliku da testira ovaj mali „hibrid" u verziji 1,5-litarskog benzinca sa motorom snage od 115 KS, između kojih je postavljen elektromotor od 14 konja. Svojim proporcijama ova „ljuta mašina" takođe daje sasvim nedvosmislen znak da je u pitanju pravo sportsko vozilo, dok je u pokretu sa zadovoljstvom ispred sebe „melje asfalt". Njegova unutrašnjost je „svemirska". Novodizajnirana instrument tabla sa pokazivačima postavljena je direktno u vozačevo vidno polje i u svakom trenutku će vas informisati o svim bitnim parametrima putovanja.

Eksterijer ove „ljute mašine" je formiran sa niskom haubom i širokim stavom koji daju samouveren atletski izgled. Prepoznatljive karakteristike „Honda" dizajna, kao što su staklo trećih vrata podeljeno u dve površine i aerodinamična, blago zakrivljena linija krova, primenjene su i u dizajnu kod kupea i potom kombinovane sa krivinama izvajane spoljašnosti. Opremljen je sistemom sa tri režima vožnje, kako bi se šoferu pružila što veća mogućnost izbora.

Konstruktori su se opredelili da omoguće vozaču da bira između maksimalnog uživanja u sportskoj vožnji, ekonomomičnosti ili ravnoteže između ove dve mogućnosti. Opremljen je jedinstvenim sistemom dnevnih velikih svetala sa osam LED dioda, koje se spuštaju donjom linijom.

Šestostepeni manuelni menjač je odlično „upakovan" i pri menjanju brzina odlično „klizi". Novi dizajn omogućava CR-Z-u da seče vazduh sa minimalnim otporom smanjujući potrošnju goriva. Tokom vožnje na pređenih 100 kilometara, u kombinovanoj vožnji, potroši 5,5 litara benzina, na otvorenom putu 4,3 litara, a do „stotke" stiže za 12 sekundi.

Cena ovog četvorotočkaša još nije određena, jer će biti lansiran tek krajem leta.  



čitanja : 1522



Komentari

Jedina honda koja nije proizvedena 2009. godine, a ima je na deltinom lageru

Autor Dejan L 25 Jul 2010, 16:35

12 s do "stotke" pa jede asfalt. Svašta čovek ovde može da pročita. Tačno i u stilu Press-a.

Autor Mange 25 Jul 2010, 16:39

Smešan komentar totalno, na pola sam odustao od čitanja

Autor VasaAR 25 Jul 2010, 16:46

U Press-u kao da svi voze Fiće, tako da kada im ovakva "makina" stigne, tesko se sa tolikom snagom i tehnologijom izboriti :)))

Autor dragan 25 Jul 2010, 17:47

Hoće li biti normalnog pogona? Hibrid mi se ne sviđa,

Autor EsE 25 Jul 2010, 18:43

Ti hibridi su cista glupost!

Autor carobnjak 25 Jul 2010, 18:45

Svaki malolitrazni moderni dizel trosi manje i ima manju emisiju CO2.

Autor milan 25 Jul 2010, 19:00

Neka mi ljubitelji honde oproste, ali od ovoga je 'ljuci' cak i hdi od 1,6 litara ...
Zaista ne vidim smisao hibrida u ovakvom vozilu ...

Autor Moron 25 Jul 2010, 20:02

@Moron
Ne oprastam... :)))
Honda je Honda...

Autor Panchev9 25 Jul 2010, 21:00

Moje izvinjenje ljubiteljima honde. Ispravljm se...
Prethodno pomenuti HDI je skoro jednako "ljut" kao i ova "besna" honda.
Doduse, obična lada "specijal" ih oba "tuče" ...

Autor Moron 26 Jul 2010, 00:11