Honda CR-Z na probi "Pressa"

Preuzeto sa : Pressonline.rs
Novi hibridni sportski kupe „honda CR-Z" napravljen je u stilu malog bolida sa kojim se po gradskim ulicama perfektno upravlja, manerviše, startuje i maksimalno uživa tokom vožnje
Predstavlja kombinaciju čiste, efikasne, benzinsko-električne pogonske grupe
sa šestostepenim manuelnim menjačem i elegantnom karoserijom kupea, a opremljen
je fleksibilnom konfiguracijom sedišta „dva plus dva".
Ekipa Pressa imala je jedinstvenu priliku da testira ovaj mali „hibrid" u
verziji 1,5-litarskog benzinca sa motorom snage od 115 KS, između kojih je
postavljen elektromotor od 14 konja. Svojim proporcijama ova „ljuta
mašina" takođe daje sasvim nedvosmislen znak da je u pitanju pravo
sportsko vozilo, dok je u pokretu sa zadovoljstvom ispred sebe „melje
asfalt". Njegova unutrašnjost je „svemirska". Novodizajnirana
instrument tabla sa pokazivačima postavljena je direktno u vozačevo vidno polje
i u svakom trenutku će vas informisati o svim bitnim parametrima putovanja.

Eksterijer ove „ljute mašine" je formiran sa niskom
haubom i širokim stavom koji daju samouveren atletski izgled. Prepoznatljive
karakteristike „Honda" dizajna, kao što su staklo trećih vrata podeljeno u
dve površine i aerodinamična, blago zakrivljena linija krova, primenjene su i u
dizajnu kod kupea i potom kombinovane sa krivinama izvajane spoljašnosti.
Opremljen je sistemom sa tri režima vožnje, kako bi se šoferu pružila što veća
mogućnost izbora.
Konstruktori su se opredelili da omoguće vozaču da bira
između maksimalnog uživanja u sportskoj vožnji, ekonomomičnosti ili ravnoteže
između ove dve mogućnosti. Opremljen je jedinstvenim sistemom dnevnih velikih
svetala sa osam LED dioda, koje se spuštaju donjom linijom.
Šestostepeni manuelni menjač je odlično „upakovan" i pri menjanju brzina
odlično „klizi". Novi dizajn omogućava CR-Z-u da seče vazduh sa minimalnim
otporom smanjujući potrošnju goriva. Tokom vožnje na pređenih 100 kilometara, u
kombinovanoj vožnji, potroši 5,5 litara benzina, na otvorenom putu 4,3 litara,
a do „stotke" stiže za 12 sekundi.
Cena ovog četvorotočkaša još nije
određena, jer će biti lansiran tek krajem leta.
Jedina honda koja nije proizvedena 2009. godine, a ima je na deltinom lageru
12 s do "stotke" pa jede asfalt. Svašta čovek ovde može da pročita. Tačno i u stilu Press-a.
U Press-u kao da svi voze Fiće, tako da kada im ovakva "makina" stigne, tesko se sa tolikom snagom i tehnologijom izboriti :)))
Svaki malolitrazni moderni dizel trosi manje i ima manju emisiju CO2.