Hyundai i30 1.4 facelift na testu "Blica"

Preuzeto sa : Blic.rs
"Hjundai" je na Salonu u Ženevi predstavio osveženu verziju svog udarnog modela i30 koja se odnedavno prodaje i na srpskom tržištu.
Očekivano, snažna konkurencija u "golf klasi" poterala je Južnokorejce da blagim fejsliftingom pokušaju da privuku nove kupce kojima sada nude za nijansu moderniji proizvod sa bogatom serijskom opremom i, što je najvažnije, bez dodatnog zavlačenje ruke u novčanik.
Izmene su pre svega zahvatile prednji deo s novim grilom hladnjaka, i novim branikom, dok su svetla za maglu "pozajmljena" sa "hjundaija ix35". Pogled sa strane otkriva sportske bočne pragove, a blago je dorađen i zadnji branik. Ukratko, "Hjundai" nastavlja da eksperimentiše sa smelijim izgledom i od narednih modela svakako možemo da očekujemo savremeniji dizajn.
Visoka bezbednost i niska cena
Unutrašnjost je ostala gotovo identična, s tim što su bord kompjuter i
indikator promene stepena prenosa postali deo standardne opreme. Ergonomija je
i dalje na visokom nivou, kao i kvalitet korišćenih materijala i završna
obrada. Centralnom konzolom i dalje dominiraju dva velika LCD ekrana (gornji za
audio uređaj i donji za klimu) s plavim pozadinskim svetlom. Promenjena je i
ručka menjača, a upravljače se, kao i do sada, podešava i po visini i po
dubini. Kupcima "hjundaija i30" na prvom mestu su pouzdanost i
bezbednost, koje u stopu prate pristupačna cena i briga za ekologijom. Zato i
ne čudi da se u "hjundaiju i30", najprodavanijem modelu C segmenta u
Srbiji, i dalje sedi previsoko. Preglednost je Južnokorejcima svakako važnija
od sportskog položaja sedenja. Možda ne bi bilo na odmet kada bi u
"Hjundaiju" prepustili vozačima da izaberu svoj položaj?
Redizajnirani i30 je "porastao" za tri centimetra, ali je
međuosovinsko rastojanje ostalo identično. Ponuda prostora je bogata, a od
prijatelja koji već duže imaju "hjundai i30" saznao sam da je veoma
prijatan i komforan i za duža putovanja. Zapremina prtljažnika je solidnih 340
litara.

Evro 5 motori
Novitet kod osveženog i30 je što sada svi agregati zadovoljavaju Evro 5 norme.
Ispod poklopca motora našao se najslabiji 1,4-litarski benzinac sa 109 konja,
povezan s petostepenim ručnim menjačem. U pitanju je najtraženija kombinacija
na srpskom tržištu u koju može da se ugradi TNG. Benzinski agregat je
temepramentom prilagođeniji mirnijim vozačima, jer maksimalnu snagu pruža tek
na previsokih 6.200 o/min. Zbog toga ne bi trebalo da vas čudi razlika u
prosečnoj potrošnji, koja se u gradskoj vožnji kreće između 7,5 i 11 litara.
Ako ne možete da kontrolišete desnu nogu i papučicu gasa, teško će vam uspevati
da 100 kilometara pređete sa manje od 11 litara. Za sve ostale koji poštuju
indikator promene stepena prenosa ciljana je potrošnja između 7 i 8 litara.
"Hjundai i30" je, kao i izgledom, neutralan u vožnji. S testiranim
benzincem teško je preterati, a elektronika koriguje svaku grešku vozača.
Cena 11.990 evra
Početna cena "hjundaija i30 1.4" sa osnovnim paketom opreme
"inspajer" je 11.990 evra. "Inspajer" sa sobom donosi ručni
klima-uređaj, CD/MP3 sa četiri zvučnika, prednje vazdušne jastuke, prednje
bočne vazdušne jastuke, vazdušne zavese... Testirani model bio je opremljen
najvišim paketom "imedžin" u koji serijski spada ESP, automatski
klima-uređaj, kožom obloženi multifunkcionalni upravljač, aluminijumske felne,
pneumatici 205/55...
Hjundai i30 1.4
DIMENZIJE
Dužina 4.245 mm
Širina 1.775 mm
Visina 1.480 mm
Međuos. razmak 2.650 mm
Prtljažnik 340 l
Rezervoar 53 l
MOTOR
Zapremina 1.396 kubika
Snaga 109 KS
Obrtni momenat 137 Nm
PERFORMANSE
Ubrzanje 11,6 sekundi
Maks. brzina 187 km/h
Potrošnja 8,5 litara
Autor : Aleksandar Pijevac
Foto : Blic.rs
Evo ugradili su vam ESP koji ste toliko trazili...:)))
OK automobil ali je ipak Megane 3 za iste pare daleko bolji izbor!
Ima SAT Plus da propadne ukoliko se Blic razgoropadi sa ovim testovima!!!!
@CAROBNJAK: OFF COURSE!!!! POZDRAV!!
Megane generation je i po meni bolji izbor.
i30 ima malo neubedljive rubove (blatobrane, što kod kije c'eed izgleda 10x lepše-širi su i moćniji)
Lepo opremljen automobil u bazičnoj izvedbi. Da li za iste pare uzeti astru klasik sedan ( sa 1,6 motorom i 115 ks), kojoj fali po neki "jastuk" ili možda ( ako imate ) dodati "hiljadarku" i uzeti bazni fulence ( on ima ESP i tempomat ). Ili možda ipak i30?
Gledam sad cene dizela. Zaključak:
Samo ludak može da plati yaris dizel 16.000€, auto od 3.7m, ccc
Pored astre classic 3 sedan, pored fluence-a, megane-a, i30, C'eed-a koji koštaju oko 12.000€
Dakle po ceni dizel yaris-a, može da se kupi još malo golf VI
Bio sam u salonu. Cena za i30 od 11.990 je iz cenovnika, a popust je 1.200 tj. cena ovog modela sa 1.4 motorom je 10.790 !
Hyundai i30 realno gledano u odnosu na megan treba da košta 10.000e. Nekad se znalo koreanska C klasa košta koliko i evropska B klasa, sa ovim cenama hyundai će se približiti Astri i Golfu. Diesel yaris je komedija, pogotovo što je zvučna izolacija gora nego u jugu. Ja bih za yaris koji košta 16.000e pre kupio subaru imprezzu.
Golf 6 = 15.200
Octavia = 12.591
Megane = 11.990
Fluence = 12.740
Astra = 15.693
Focus = 14.270
Hyundai i30 = 10.740
Yaris D = 16.000
Kuda s tim cenama misli toyota, u Srbiji još uvek nisu navikli na japance i koreance. Ovde je nemac, francuz i italijan zakon, ne može se tako konkurisati onima koji su čvrsto osvojili kupce u Srbiji
Pre bih uzeo Kia ceed za te pare, a yaris dizel je glupost veka za sponzoruše i mamine maze, doduše voze ga i feminizirani klinci, kojima je moda sve na svetu
Megane 3 nikako ne moze biti za iste pare. Moze verovatno ovaj Generation koji je Made in Turkey
German73 nalupao si za medalju taj golf VI je sa super-motorom od 80KS, dizel u istoj (jaris) opremi tesko ispod 20.000 evra.
I cene korejskih automobila su jos uvek prilicno daleko od "golfa".
Milos
Megan se ne pravi u Turskoj.
Turski proizvodi su Fluence, Talija i deo proizvodnje Clia 3.
@Mange
nije tacno! Neki dan bila u Blicu reportaza o fabrici Renoa u Bursi, Turska! Prave se Clio, Clio karavan, Thalia, Megane i Fluence!
Pokusacu da nadjem link...
Evo ga!
„Ojak-Reno” fabrika u Bursi otvorena je 1969. kada se proizvodio samo „reno 12”. Prve godine sa traka je sišlo 20.000 „dvanaestica”, kojoj su se od 1985. godine pridružili „Renoovi” modeli sa oznakama 9, 11 i 21. Kapacitet je 1992. povećan na 100.000 automobila godišnje, dok danas u Bursi, u dve smene, može da se proizvede 360.000 komada za 12 meseci. Praktično, svakog minuta iz hala izlazi jedan automobil. Fabrika u Bursi je specifična i po tome što se na jednoj proizvodnoj traci, u isto vreme, sklapa čak pet različitih modela: „klio II”, „klio grantur”, „fluens”, „megan III hedžbek” i „simbol”, koji se u Srbiji prodaje pod imenom „talija”. Trenutno, u fabrici se proizvode 53 automobila svakog sata."
http://www.blic.rs/Slobodno-vreme/Auto/205074/Svakog-minuta-novi-automobil
P.S.
takodje mozete procitati da se svi ti modeli proizvode na ISTOJ proizvodnoj traci, tako da ona prica da je ista platforma potrebna za jednu traku ne pije vodu!
carobnjak
Do skora se megane nije pravio u Turskoj. Znači da je počelo sa generation-om, kako čovek gore i napisa.
Samo ima jedna očigledna greška u gornjem postu. Pravi se clio 3, a ne clio 2.
Mada me ne bi čudilo da se i to nije promenilo.
U prodajnim salonima renoa sve im možeš iščupati ali to gde se pravi koji model praktično nikako.
Znači genartiona se treba čuvati.
@Mange
nije tako, ta fabrika je jedna od najboljih i cak je izabrana za proizvodnju elektricnog Fluence EZ!
Iste predrasude postoje i za Honde iz Turske a one su bez zamerki...
carobnjak
Pratim ja proizvode te fabrike malo duže. Postoje razlike a najveće su na plastici enterijera, tapaciri, platno sedišta, gume (pneumatici, zadnje đubre isto kao i na turskom pežou, good year-bridgestone), amortizeri, auspuh, kočione obloge i ko zna.
To je sigurno i provereno. Zato su ti automobili jeftiniji. Zato je megan generation tako pojeftinio.
Treba sam da pretpostavim šta je razlog.
PS
A clio 3 turčin
Zadnje vešanje u garanciji je menjano na skoro svim modelima prve dve godine proizvodnje.
Motor brisača na svim crkava.
Enterijer je tako jadan
@Mange
to nije argument jer su i Megane i Fluence pojeftinili za oko 1000 eura, zajedno sa ostalim modelima...
carobnjak
Fluence, veći auto je bio značajno jeftiniji od megana prizvedenog van Turske. Pojavom generationa, koji i posebno predstavljen u paleti reno modela, cena se izjednačila!
Clio 2 je skuplji od talije, koja je veći i noviji auto (u istom paketu)!
Pa tu je i velika razlika u ceni osnovnog clija 3 (turčin) i onih sa jačim motorima, koji dolaze ko zna odakle.
Shvati ovo kao aksiom, bez dokazivanja. Jer ja sam dokaz. Imam jednog turčina i sve tursko sam zamenio jer sam mogao, čak i ono ispravno i normalno.
Eksplodirala mi je turska good year guma na 5 000km!
Da nisam bio JA, bilo bi svašta.
carobnjak
Clio storia 1.2 16v - 9400€
Talia 1.2 16V isti paket - 9300€.
Zašto?
Clio Storia Expression 75ks= 9410 eura
thalia Expression 75ks= 9390 eura
Clio Storia Expression 1.5 dci= 10770
Thalia Expression 1.5 dci= 11035!
carobnjak
Vidiš. A talija je veća i jasno bi trebalo da je skuplja, ali nije. A osnova joj je clio 2, kao i staroj taliji uz neke izmene.
@Mange
pa skuplja je! Taman za gepek...
Evo pa pogledaj koliko su kostali Megane i Fluence za vreme sajma!
https://autoblog.rs/blog/auto/domace-trziste/2010/02/26/renault-sajamska-ponuda
SERIJSKA OPREMA CLIO STORIA EXPRESSION
ABS
Blokada paljenja motora
Brojač okretaja motora
Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
Čelični naplatci 14"
Deljiva zadnja klupa : naslon 1/3, 2/3
Dnevna svetla
Električno podizanje stakala napred (impulsno kod vozača)
Filter protiv prašine
Halogena svetla s dvostrukom optikom
Klima uređaj
Nasloni za glavu napred podesivi po visini
Nasloni za glavu nazad podesivi po visini
Branici u boji karoserije
Ograničavač zatezne sile za bočne sigurnosne pojaseve nazad
Ograničavač zatezne sile za sigurnosne pojaseve napred
Osvetljenje prtljažnog prostora
Presvlake od tkanine 'Astramix'
Radio CD 2X20W s odvojenim ekranom
Servo upravljač
Sigurnosni pojasevi napred podesivi po visini
Sistem za pričvršćivanje ISOFIX na bočnim sedištima nazad
Tritočkovni sigurnosni pojasevi nazad
Upravljač podesiv po visini
Retrovizori u crnoj boji
Spoljašnje ručice u crnoj boji
Vozačevo sedište podesivo po visini
Zatamnjena stakla
Zatezač sigurnosnih pojaseva napred
Vazdušni jastuk za vozača i suvozača
SERIJSKA OPREMA THALIA AUTHENTIQUE
ABS
Blokada paljenja motora
Brojač obrtaja motora
Čelični naplatci 14"
Dnevna svetla
Filter protiv prašine
Halogena svetla sa dvostrukom optikom
Nasloni za glavu napred podesivi po visini
Nasloni za glavu pozadi podesivi po visini
Branici u boji karoserije
Limitator zatezne sile za bočne sigurnosne pojaseve pozadi
Limitator zatezne sile za sigurnosne pojaseve napred
Osvetljenje prtljažnog prostora
Presvlake od tkanine 'Trend/Candite' tamne
Ručni podizači stakala napred i pozadi
Sistem za pričvršćivanje ISOFIX na bočnim sedištima pozadi
Tritačkovni sigurnosni pojasevi pozadi
Retrovizori u crnoj boji
Ručice na vratima u crnoj boji
Zatezač sigurnosnih pojaseva napred
Vazdušni jastuci za vozača i suvozača
carobnjak
Genaration 85 dci - 13 999€
Genaration 1.6 16V - 11 999€
Megane 85 dci -15 526€
Megane 1.6 16V 14 612€
Fluence 85 dci - 15 042€
Svi su sa sličnim paketom opreme.
Carobnjak
Neosporno je da postoji razlika u kvalitetu ugrađenih delova. Mogu i detaljno...
Na sreću motor i menjač kod renoa su svugde istog kvaliteta, osim možda pojedinih sklopova, alnaser, alternator...
@Mange
za Megane si naveo cenu za Expression paket koji je 3. po redu! Generation je osnovni...
carobnjak
Pogledaj spisak opreme za generation. Više je od osnovnog modela.
14 422€ osnovni model megana sa 100ks a generation ima 110ks sa varjabilnim bregastim i košta 11 999€ ?
carobnjak
Mislio sam u odnosu na osnovni model megana berline.
Pogledaću detaljno taj generation.
Mora da postoje "prepoznatljivi" delovi. Prve su turske good year gume, koje se moraju baciti.
Laku noć!
SERIJSKA OPREMA MEGANE GENERATION
ABS + sistem pomoći pri naglom kočenju (BAS)
Vazduši jastuk za vozača i suvozača
Bočni vazdušni jastuci napred
Vazdušne zavese
Tritačkovni sigurnosni pojasevi na svim sedištima
Zatezači sigurnosnih pojaseva napred
Ograničivač zatezne sile za prednje sigurnosne pojaseve
Upozorenje za nezakopčani pojas kod vozača
Sistem pričvršćenja dečjeg sedišta ISOFIX na bočnim mestima pozadi
Nasloni za glavu napred nove generacije
Blokada paljenja
Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
Automatsko zaključavanje vrata u vožnji
Električni progresivni servo upravljač
Regulator i ograničenje brzine
Putni računar
Upravljač podesiv po visini
Integrisani poklopac rezervoara za gorivo
Eliptična halogena svetla podesiva po visini
Pretinac ispred suvozača
Štitnik za sunce s ogledalcem za vozača i suvozača
Električno podesivi retrovizori
El. podizači stakala napred
Pepeljara i upaljač
Klima uređaj
Filter krutih čestica
Vozačevo sedište podesivo po nagibu i po visini, suvozačevo po nagibu
Zadnja preklopiva klupa 1/3-2/3
Radio CD MP3 4x15W sa komandama pri upravljaču
Prednji brisači sa promenjivim ritmom rada
Zatamnjena stakla
Tamnosive presvlake
Armaturna ploča u tamnosivoj boji
Unutrašnje kvake u crnoj boji
Rezervni točak normalnih dimenzija
Čelične felne 15" s ukrasnim poklopacima SEQUENCA
SERIJSKA OPREMA AUTHENTIQUE
ABS + sistem pomoći pri naglom kočenju (BAS)
Automatsko paljenje sva 4 žmigavca u slučaju naglog kočenja
Vazdušni jastuk za vozača i suvozača
Mogućnost isključivanja suvozačevog vazdušnog jastuka
Bočni vazdušni jastuci napred
Vazdušne zavese
Sigurnosni pojasevi u tri tačke na svim sedištima
Zatezači sigurnosnih pojaseva napred
Limiter zatezne sile za prednje i zadnje sigurnosne pojaseve
Upozorenje za nezakopčani pojas kod vozača
Sistem pričvršćenja dečijeg sedišta ISOFIX s 3 tačke pričvršćenja na bočnim mestima pozadi i na suvozačevom sedištu
Nasloni za glavu napred i pozadi podesivi po visini
Pričvršćivači za mrežu u prtljažnom prostoru
Blokada paljenja
Centralno zaključavanje s daljinskim upravljanjem
Automatsko zaključavanje vrata u vožnji
Auto bez ključa - kartica Renault
Električni progresivni servo upravljač
Putni računar
Pokazivač spoljne temperature
Upravljač podesiv po visini i dubini
Integrisani poklopac rezervoara za gorivo
Rezervni točak
Dnevna svetla
Eliptična halogena svetla podesiva po visini
Funkcija "Folow me home"
Pretinac ispred suvozača - osvetljen
Osvetljenje prtljažnog prostora
Štitinik za sunce s ogledalcem za vozača i suvozača
Električno podesivi retrovizori u crnoj boji
El. podizači stakala napred - impulsni sa sistemom protiv priklještenja
Ručni podizači stakala pozadi
12V utičnica - umesto pepeljare
Pepeljara i upaljač
Klima uređaj
Filter krutih čestica
Vozačevo sedište podesivo po nagibu, po visini, suvozačevo po nagibu
Pretinci ispod suvozačevog sedišta
Zadnja preklopiva klupa 1/3-2/3
Radio CD MP3 4x15W s komandama pri upravljaču
Prednji brisači s promenjivim ritmom rada
Dodatno zatamnjena stakla
Tamnosive presvlake
Instrument tabla u kombinaciji tamna (gore) / svetlo siva (dole)
Unutrašnje kvake u crnoj boji
Spoljne ručice i zaštitne letvice u crnoj boji
Čelični naplatci 15" s ukrasnim poklopcima SEQUENCA
Regulator i ograničenje brzine
I koji paket je bogatiji?
@Mange
evo ne moras da se mucis, nisi u pravu! Generation je samo ogoljena tj.osnovna verzija...
carobnjak
Sinoć nisam nestao, auto mi je obrisao komentar.
Ako zaista ne veruješ u moju priču a uzgred imam jednog turčina od megana, onda nisi ozbiljan.
Činjenica je da nisam znao da se generation pravi u turskoj, ali sam znao da nešto ne štima.
Nisam gledao ponude renoa po Evropi, ali za opkladu da tamo generationa nema u ponudi!
@Mange
sta ti je obrisano? Sve je tu!
Nisam rekao da nije turskog porekla vec da to NIJE razlog sto je jeftiniji...Razlika u ceni je zbog siromasnije opreme, imas gore detaljan popis za oba!
P.S. Generation modela nema ni u Turskoj!
carobnjak
Tebe ne može niko ubediti ako ti ne misliš tako.
Kažem ti da imam turskog megana. Zamisli da ti pričaš da fiat ugrađuje delove iz "druge ugradnje" a ja ti ne verujem!
Auspuh - bosal;
Kočione obloge ferodo;
Gume good year, koje ne bi mogle da zadovolje osnovne standarde, dezena od pre bar 10 god;
Instrument tabla tanje i lošije plastike, koju sam komplet reklamirao;
Obloge na vratima;
Tapaciri...
A daleko od toga da je generation ogoljen, to nije tačno! Čak ima bolji motor za klasu od baznog megana!
Ovim završavam a ti misli šta želiš.
@Mange
A u sta to ti mene ubedjujes, izvini? Iznoeo si niz gluposti a ja sam svoje tvrdnje( u vezi opreme) argumentovao!
Da li si uopste bio na Renaultovom sajtu?!?
I kod novog Polo-a je klot verzija od jeftine plastike, pa je i cena manja, pa sta?
@Mange
"A daleko od toga da je generation ogoljen, to nije tačno! Čak ima bolji motor za klasu od baznog megana!"
Govorimo o opremi a ne o motoru!
Jos kako je ogoljen u odnosu na Berline Authentic!
Ti ne citas ili sta radis ovde?
P.S.
pa ti do nocas nisi ni znao da se Megane pravi u Turskoj!!!
(vidi komentar: Autor Mange 04 Sep 2010, 23:25 )
Smesan si! I vrlo iskusan...
@carobnjak
Šta ima novo u fiatu.
Okani se megana, nije to tvoj teren, nemaš pojma, nego nam deklamuj novosti iz fiata.
Da nisu danas napredovali u kvalitetu?
I kad si pametan, koji se fiati prave u Turskoj? Zamisli tek njihov kvalitet koliko je pao ispod prihvatljive "razine".
Da li je i30 galvaniziran, jer mu je garancija protiv korozije samo 6 godina? Ja mislio 12...
Sinoć, inače, čitah garantni list jednog novog i30, gde je na oko 2 strane sitnim slovima napisano šta garancija NE pokriva ... Da te glava zaboli...
Kakve gluposti čitam na ovom sajtu. Kaže kaze dezen od prije 10 god. i da ne nabrajam više. Sada da kažem da sam ponosni vlasnik megana generation, kada govorimo o kvaliteti materijala, glupo je da se očekuje da se za najjeftiniji model očekuje neka super kvalitena plastika i još koje druge sitnice, ko bih onda kupovao bolje opremljene modele. Ipak ja sam i više nego zadovoljan plastikom i još više opremom, tvrda je samo centralna konzola iznad obrtomjera, ostalo je i više nego fer urađeno. Oprema, ima sve što je potrebno, možda samo da ima esp ali ni to nije toliko neophodno. Motor benzin 1.6 odlično vuče i troši prihvatljivih 8.9 litara po gradu, što je i više nego ok. Budući da ga vozim nekih mjesec dana stvarno bih ga preporučio svima i neka se puste predrasude da su auti iz Turske loši, sve velike kompanije imaju svoje tvornice u Turskoj i za to ne treba da budu skeptici po pitanju kvalitet automobila u turskoj. Mene je izasao dosta povoljnije u odnosu na cijenu iz srbije 10600eur sa metalik bojom, maglenkama, alu feluge i registracija. Mislim da je suvišno pričati da li se za ove novce moze dobiti bolji automobil, pa i iz klase clio polo i sl.
Drzava BiH, Banja Luka, bila je strava akcija pod nazivom povrat PDV-a, osnovna cijena automobila bez dodatne opreme je bila 10.084eur i na kraju sam se odlučio za dodatnu opremu metalik boja, maglenke u alu feluge i konacna cijena sa registracijom u malo sam se preracunao, sada sam izracunao, tacno me izaslo 10.834eur. Nisam se razmisljao ni sekunde...
Pozdrav ekipa, mene zanima, vidim da ste se raspisali o meganeu, jel u pitanju nekakva zamka što se tiče motora, pola evrope na renaultovim stranicama ga označava sa 74 kw 100 hp, a nikako 84/110.
Nije 84 vec 81, motor koji se ugradjivao i u megan II mozda sada ima malih dorada ali nisam siguran, nema nikakvih zamki.
Link:
http://www.renault.de/renault-modellpalette/renault-pkw/megane/megane-5-tuerer/preise-und-technische-daten/
Što se tiče i 30,odličan auto. Imamo ga u firmi 1,6 crdi 90ks, za god dana 39000 km, samo dva redovna servisa na 15000 km(15000 din) i 30000 km(19000 din. Malo troši,do 6,5 u gradu,ima 6 brzina. Veliki servis radi se tek na 150.000 km.Standardne gume 185/65/15- nisu skupe.Jedina mana- malo češće mu odlaze sijalice farova- 3 do sada. Benzinca ne bih preporučio, jer teško ide ispod 10 l u gradu(imamo i elantru 1,6 107ks, 157 000km-takođe vrlo pouzdana, pa znam o čemu pričam. Razlika u višoj ceni dizela se brzo isplati- kod benzinca servis u suštini košta isto, jer se radi na svakih 10.000 km(oko 10.000 din), ali zato je veliki na 60.000 km i nije baš jeftin. Slažem se da je megane lepši, tj "šmekerskiji",kao i neki drugi automobili iz te klase, ali raspitajte se za cenu servisa. Takođe izračunajte ukupan iznos ukoliko auto kupujete na leasing, jer tu i 30 nema konkurenciju(učešće 33%, 5 god.bez kamate). O učestalosti krađa i 5 god.garancije za hyundai da i ne govorimo. Za prosečnu porodicu u Srbiji, koja može da ga kupi, više nego racionalan izbor.
@ Velja
Realno da, jer po ceni i30 u Srbiji možeš samo da kupiš auto B klase evropskih proizvodjača, a 1 Srpskoj porodici je potreban auto C klase, pošto Srbi od auta očekuju da može da pretera pola materijala za kuću i sav prtljag kada krenu na put, a i da obore sedišta kad..., jer nemaju svi svoj stan, teško se odvoje od roditelja