Peugeot RCZ na testu "Novosti"

Preuzeto sa : Novosti.rs
Francuski “lav” je dozvolio svojim dizajnerima i inženjerima da se razmahnu i rezultat je, zvanično najlepši automobil na svetu, i to u izboru nemačkih dizajnera, koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim.
Svakako, oni koji su u poziciji da u njemu uživaju za upravljačem, koji uživaju u “potocima adrenalina” su u prednosti. Zato smo i mi, sa radošću, prihvatili ponudu “Verano motorsa”, uvoznika “pežoa” za Srbiju, da se “malo zabavimo i uživamo”.
Dakle, na testu “Novosti” ,kratkom, bio je “pežo RCZ”. Moćni kupe koji je kao magnetom privlačio pažnju ama baš svih u blizini!
KARBONSKI KROV
Naravno, ako ste očekivali da ova “aždaha” košta preko 100.000 evra prevarili ste se. Sve ovo, a još nismo pomenuli kabinu ni motor, košta, u “osnovnoj opremi”, 26.900 evra! A kada uz karbonski krov “nakalemite” luksuznim kožnim paketom “napa”, (4.460 evra). Pa kožom obloženu kompletnu komandnu tablu, u elektronsko podešavanje sedišta sa lumbalnim delom, prednji parking senzori, navigaciju i multimedijalni sistem, dođete do cifre od 40.000 evra koliko košta model koji smo mi, srećnici, imali na testu!
Pomalo futuristički dizajn sa “prepoznatljivom” maskom kao u “pežoa 208” i zadnjim delom koji podseća na mnogo “rasnije” trkače, pleni neverovatnom linijom bokova koja se završava naglašenim, sportskim spojlerom pa imate utisak da ste spremni i za “Le Man”. Viziju budućnosti upotpunjava sjajni karbonski krov koji se, naravno, doplaćuje. Sad cena od 1.430 evra je već jasan signal da tu “nešto nije u redu”.
I bez tih “džidža-bidža” bi ovaj automobil bio san svakog kome u krvi, pored adrenalina kolaju i benzinska isparenja. Jer, “pežo” je od motora, “skromne” zapremine od 1,6 litara “THP” (benzinski motor proistekao u saradnji sa bavarskim BMV) uspeo da sačini “ergelu” za ciglo 200 “konja”. I to još kako razigranih! Do stotke stiže za 7,5 sekundi uz zvuk kojeg se ne bi postideo ni automobil koji na nosu, umesto znaka “lava” ima “bika” ili “propetog konjića”.
Zavaljeni u sportska sedišta, sa neverovatno preciznim upravljačem i menjačem, morate da uložite maksimalan napor pa da ispoštujete ograničenje brzine!
“Lav” sa trkačkim genima, spreman je i da svaku konkurenciju (u klasi) potuče do nogu. Jer, niko nema ovakav odnos cena-kvalitet. O uživanju koje pruža u vožnji da i ne govorimo.
Naša ekipa je testirala i brže i ekskluzivnije automobile, ali za ovoliko novca nikda nismo dobili toliku količinu adrenalina.
“Lav” !
TEHNIČKI PODACI
Motor: 1.598 cm3
Snaga: 200 KS
Obrtni moment: 275 Nm
Ubrzanje do 100 km/h: 7,5 s
Maks. brzina: 237 km/h
Dužina:4.287
Širina: 1.845
Visina: 1.359
Prtljažnik: 325 l
Rezervoar: 55 l
Potrošnja: 11,9 l
Masa: 1.320 kg
Ne volim dvosede sa prednjom koncepcijom motora ali ovde ga je Pezo bocnuo pravo u centar! :)
Lep auto,sa finim performansama,za solidne pare ( ovaj od 27k ). Al' ga i ovi iz novosti preterase sa hvalospevima, kao da su lambo vozili.
Ako neko zbog guzve jos nije stigao da kupi, jos uvek ih ima u Veranu... Ako ne gresim, jedan te isti je izlozen mesecima. Idu kao 'alva'...
Licno zaista ne bih imao nista protív ovog vozila da mi ga neko pokloni ili da od Fonda za razvoj dobijem kredit na 20-ak godina uz 'uobicajene' uslove za 'neobicne' ljude ( kamata 1 posto ), a da mi posle sve 'otpisu'... Tek da se ' pokrene potrósnja nakon sto je kriza prosla'...
Prvih par recencica je kao iz TopShop reklame...
Inace, bio sam odusevljen kada su se prve slike RCZ -a pojavile, sad mi nesto uopste nije zanimljiv.
Cenim da se 40.000e moze kupiti i nesto bolje i jace, i lepse za moj ukus...
Za mene RCZ izleda fantastično!Samo još da dodjem do tih 27.000 EUR...ne bih razmišljao o ničem drugom.
Lep je,ali mi nije nista fascinantan.
Valjda zbog boje.
Verovatno bi mnogo superiornije izledao u nekoj dobroj boji.
A i preskup je.
40 000 kosta verzija sa 200 konja a Megane coupe RS sa 250 konja kosta 24 000.
Stvarno su ga precerali!!!
Chush!
''Do stotke stiže za 7,5 sekundi uz zvuk kojeg se ne bi postideo ni automobil koji na nosu, umesto znaka “lava” ima “bika” ili “propetog konjića”.''
Za neshto malo preko 30 'iljada se moze uzet megane sport 250 full fullova sa cup shasijom, koji ce ovog 'lavića' da jede za uzinu!
Ma može da ima koliko hoće konja...ipak je to na kraju samo Megan...Ne može se porediti ni izgledom ni kvaliteom sa RCZ-om.Ni
Scirocco R kosta 33 475e, a ima 65 konja vise i po meni je mnogo lepsi od RCZ-a. Ima vecu max brzinu (el ogranicenu na 250km/h), veci obrtni momenat(350Nm), bolje ubrzanje (6.5s) i zbog dsg menjaca trosi manje (8l/100km)
Jedina BMW serija 1 (3v)koja vredi - 130i 265ks, 315Nm, 0-100km/h za 6.0s... I sve za 36.312 eura...
@Autor auto
Poštovani administratore,
postoje situacije kada više ljudi koriste isti računar.Više ljudi, više mišljenja...Ako mislite da računari sami šalju svoje komentare onda ste se prevarili.Usput smo sa ove IP adrese uvek vaspitano i korektno davali naše mišljenje.
Znam da postoje dosta slučajeva zloupotrebe slobodnog medijskog prostora, ali budite sigurni da to nije slučaj ovoga puta.
Tacno tako...
RCZ je sminkeraj...
A BMW 130i bi ga verovatno zapalio pre nego sto bi ostavio ovaj "smesak" iza sebe...
Samo kada Peugeot ne bi lagao za 4 mesta... Lepo da kazu ovo je auto za dvoje...
Dakle zakljucak: poredio sam motro i cenu... A ne kao istu klasu... Ok
Panchev9
Nemoj takav biti, RCZ ima 4 mesta ( ja video ). Druga je stvar sto 2 od njih nisu uopste upotrebljiva ...
Pitacu te ja ko ce da se "smesi" kada na BMW-u ode "kardan" ...
@Moron
Jos cu da pomislim da je po tebi Peugeot kvalitetniji od BMW-a... :)
"Stabilizuj se prijatelju konacno"... :)))
"Druga je stvar sto 2 od njih nisu uopste upotrebljiva ..."
Kod mene je prva...
@Panchev9
Ja sam 'stabílan', za razliku od mog vozila, jer Verano na lageru od delova drzi samo sijalice i zaostale patosnice za 307 :)
Ne znam da li je BMW 'bolji' od Pezoa, ali znam da u ogromnoj vecini slucajeva nema ni mesta poredjenju zbog razlika snaga,perfom. i dr. bitnih parametara. Opet, kao porodican covek, znam da bih,recimo u C
segmentu, pre uzeo sve nego BMW1 (mada iskreno ceznem za njegovim 2.0 bi turbo dizelom) i to ne zbog cene
@Moron
Pa u zadnjoj recenici je kljuc...
Gde cu ja sa 2 metra u seriju 1... Nisam Deni De Vito... :)
BMW serija 1 je poprilicno nepotrebna, ali sa najjacim motorima, bilo dizel, bilo benzinski motorima je "kratki leteci objekat"...