home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preuzeto sa : Novosti.rs  

Nova, još atraktivnija, ”Honda CR-V 2.0 I-VTEK 5D elegans” sačuvala sve kvalitete prethodnika

Automobili su odavno prestali da budu samo prevozna sredstva. Dizajn, pouzdanost, bezbednost, ekonomičnost parametri su koji najčešće odlučuju o tome koji će automobil lakše naći put do sve zahtevnijeg kupca. Englezi, koji mere i premeravaju sve i svašta i vode “statističke podatke” o mnogo čemu, poznati su i u auto-industriji kao veoma prilježni. Tako su, na uzorku od 150.000 “polisa osiguranja”, istražili i proglasili listu najpouzdanijih automobila u kategoriji terenaca i SUV vozila sa pogonom na sva četiri točka.

Po njima, pravi drug na drumu je “honda CR-V”, koja je ubedljivo nadmašila veliku konkurenciju.

Zahvaljujući ljubaznosti “Delta auta”, uvoznika i distributera “Honde” za Srbiju, imali smo priliku da se uverimo u sve kvalitete novog, restilizovanog modela “CR-V”. Na testu naše ekipe našao se model sa motorom 2.0 sa 150 KS i paketom opreme (osnovni!) “elegans”.

“Hondini” stručnjaci u želji da nadmaše, pre svega, sami sebe, primenili su mnoge inovacije smanjivši potrošnju, emisiju štetnih gasova i učinivši vozne karakteristike još boljima. Pri tome su dodatno oplemenili “radno mesto” vozača pobrinuvši se za još veću udobnost i bezbednost putnika.

Štedljivi benzinski motor, “I-VTEC”, radne zapremine 2,0 litra sada odgovara strožoj emisionoj regulativi “euro 5”. Dostupan je sa šestostepenim ručnim ili petostepenim automatskim menjačem. “Hondini” inženjeri su izvršili reviziju geometrije i amortizera kod modela “CR-V”.

Krajnji rezultat je povećana udobnost vožnje, koja ne ugrožava okretno rukovanje sadašnjeg modela i njegovo odlično držanje na putu. Ugao amortizera, njihovi ventili i silen blokovi u sistemu vešanja su optimizovani tako da povećaju udobnost vožnje, smanje buku prilikom kretanja i unaprede upravljanje koje je i do sada bilo upečatljivo.

“Osvežen” je prednji i zadnji branik, tu je nova maska i novi naplaci od lake legure prečnika 17 ili 18 inča. Naplaci od lake legure su po prvi put standardni kod svih verzija. Na prednjoj maski se sada ističe tanja centralna linija sa obe strane oznake sa slovom “H” u boji karoserije, umesto dosadašnje hromirane.

Enterijer restilizovane “honde CR-V” obiluje mnogobrojnim unapređenjima u odnosu na enterijer prethodne verzije. Sve presvlake sedišta su redizajnirane, tako da pojačaju doživljaj visokokvalitetnog enterijera ovog modela. Ove izmene su dopunjene i naslonima za ruke povećane širine na vozačkom i suvozačkom sedištu, što ima za cilj povećanje udobnosti.

Novi “CR-V” opremljen je i novim unapređenim muzičkim sistemom, opremljenim priključkom za “i-pod” ili neki drugi slični MP3 muzički uređaj. USB priključak je diskretno postavljen u gornji deo kasete sa strane suvozača, otklanjajući tako potrebu da se vide bilo kakvi kablovi ili priključci.

“Hondini” inženjeri su dodali modelu “CR-V” čitav niz funkcija kako bi dodatno povećali njegovu praktičnost. Tako ubacivanje menjača u položaj za hod unazad, automatski menja položaj spoljnog retrovizora na suvozačkoj strani, kako bi se vozaču omogućio bolji pogled na ivičnjak ili prepreke pored vozila. Vozilo je opremljeno i unutrašnjim retrovizorom sa automatskim zatamnjenjem, kako bi se povećala bezbednost u vožnji u noćnim uslovima. Veoma praktičan je i sistem upozorenja za ispumpane gume (Deflation Warning System) se po prvi put ugrađuje u sve verzije modela CR-V, sa ciljem smanjenja rizika oštećenja vozila usled defekta na gumama.

Adaptibilni tempomat (Adaptive Cruise Control - ACC) je funkcija tempomata sa radarskom kontrolom koja održava zadato odstojanje u odnosu na vozilo ispred, dok sistem kočenja radi izbegavanja sudara (Collision Mitigation Braking System - CMBS) predviđa sudare i upozorava vozača, pre nego što počne da koči i zateže prednje sigurnosne pojaseve ukoliko situacija postane kritična.

ZAVIDNA OPREMA

Spisak opreme u paketu “elegans” je na zavidnom nivou. U ovom, osnovnom paketu, dobijate između ostalog servo volan podesiv po visini i dubini, VSA - dinamičku kontrolu stabilnosti, TCS - sistem protiv proklizavanja točkova, ABS, EDB, BAS - dodatna servo asistencija pri naglom kočenju, TSA - kontrola stabilnosti prikolice, tempomat, putni računar, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, bočne i prozorske vazdušne jastuke, automatski klima-uređaj sa dve zone, multifunkcionalni kožni upravljač, ručicu menjača obloženu kožom, imobilajzer, CD tjuner MP3 sa šest zvučnika, daljinsko centralno zaključavanje, senzore za kišu, za automatsko paljenje svetala, alu felne...

Cena modela “honda CR-V” sa paketom opreme “elegans” kojeg smo imali na testu je oko 24.000 evra, ali preporučujemo da u salonima “Delte” proverite cenu jer su u toku mnogobrojne akcije, popusti ..

TEHNIČKI PODACI

MOTOR: “i-VTEK”2.0

ZAPREMINA:1997 ccm

SNAGA: 150 KS

OBRTNI MOMENT: 192 nm

MAKS. BRZINA. 190 km/čas

0-100 KM/ČAS: 10,2 sek.

POTROŠNjA: Lit/100 km

GRAD: 10,4

VAN GRADA: 6,7

KOMBINOVANO: 8,1

REZERVOAR: 58 lit.

DUŽINA: 4.575 mm

ŠIRINA: 1.820 mm

VISINA: 1.675 mm

MASA: 1.570 kg

PRTLjAŽNIK 513/955

Tu su i grejači prednjih sedišta, prednji i zadnji parking senzori...

A.D.



čitanja : 1032



Komentari

Meni liči na nekog grbavog insekta koji vuče zadnjicu, a maska je definitivno najveći promašaj u ovoj kategoriji, jedino crna liči na nešto.

Autor Dejan L 15 Dec 2010, 10:27

Dejan L
Ne moras svugde da objasnjavas svoja "impresionisticka opisivanja". Gde se gasis?
CR-V je dobar automobil sa malom manom pogona koji je polu 4x4.
Slika se testa je fenomenalna. Kako ima toliko "talenata" - to se stalno pitam.

Autor Tataratira 15 Dec 2010, 15:28

Ruzan je stvarno!

Autor milan 15 Dec 2010, 15:42

Dejan L

Nikog ne zanimaju tvoji komentari, komentarisi ispred ogledala

Autor sale 15 Dec 2010, 15:49

Retko kada su vozila ovog segmenta..prelepa i slicnih atributa..spajanjem korisnosti upotrebljivosti i ostalog ..rezultat mora da bude ovako nesto ili malo bolje ili losije od njega

Autor nikokaoja 15 Dec 2010, 15:53

Stvarno ruzan (mozda vise anemican) auto.

"Štedljivi benzinski motor, “I-VTEC”" - hahaha, jeste - ako je 10+L/100km stednja.

Kada ce ljudi da nauce sta je to TEST, a sta predstavljanje auta?!

Autor JA 15 Dec 2010, 17:57

Svasta, pa CR-V je najlepsi "low-budget" SUV.
GL i X3 su meni egal sa CR-V.
Jedino me smara siromasna unutrasnjost, koja je morala biti lepsa, mada ni ovakva kakva je sada nije ruzna, samo nije u klasi merc. bmw i audi dizajna!
Nista vise!

A ja zivim od svog ukusa, jako dobro!!!!!

Autor Misha 15 Dec 2010, 18:56

Izvinjavam se, mislio sam na Mercedes GLK, ne na onu mrcinu od GL-a!!!

Autor Misha 15 Dec 2010, 18:58

@Ja
ako je 10+L/100km stednja

Ti si možda optimista

Toliki auto ima veliki čeoni otpor, široke točkove...

Bolja varijanta je dizel, ali CR-V tada startuje sa 30k eura.

Ako Delta ima akciju, to znači da će akcijska cena biti 31k ili više. Navikli smo na to. Ili grešim?

Inače, čujem da nije loš, ali mi izgleda nedovršeno.

Autor Sloba 15 Dec 2010, 19:17

Preskupa (24k a ix35 i Kia Sportage u sličnim opremama ispod 20k) i praktično neupotrebljiva za off-road... Šminkerski crosover i ništa više od toga.

Autor Miki 15 Dec 2010, 19:31

Eto, Honda... Ima "kontrolu stabilnosti prikolice", ali ne i "kontrolu pritiska u pneumaticima". Da pomisliš da je fabia bolja od nje

Autor UK2 - DOT 5.1 15 Dec 2010, 23:36

http://www.vrelegume.rs/vesti/honda-fit-jazz-opoziv-aktuelno/

Autor Dejan L 16 Dec 2010, 14:31